Galaxy Tab S6 kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Galaxy Tab S6

A Samsung és a Star Wars együttes Erővel készülnek az ünnepekre

A Samsung nem sokkal a Star Wars: Skywalker kora decemberi bemutatója előtt jelentette be ünnepi együttműködését a Lucasfilmmel. A Samsung Galaxy eszközök a messzi, messzi galaxissal egyesülnek, hogy felkészítsék a rajongókat a Skywalkerek történetének utolsó fejezetére. 

2019. december 4. 10:45

Izgalmas videók megállás nélkül a Samsung csúcskészülékein

A magyar YouTube legnépszerűbb csatornái is korlátlanul elérhetők a Samsung legújabb csúcskészülékein. A Galaxy Note10 okostelefonhoz és a Galaxy Tab S6 tablethez is 4 hónapos YouTube Prémium előfizetés jár ajándékba.

2019. november 6. 18:48

Galaxy Tab S6: Az első Samsung tablet HDR10+ támogatással

A Galaxy Tab S6, a Samsung innovatív tablet kínálatának legújabb tagja, intuitív és nagy teljesítményű funkcióinak köszönhetően még többet nyújt. A vállalat első HDR10+*  minősítéssel rendelkező tabletjén a legújabb HDR tartalmak is lenyűgöző minőségben jelennek meg.

2019. október 4. 15:20

Új Samsung tablet a kreatív és hatékony munkavégzéshez

A Samsung bemutatja a Galaxy Tab S6 táblagépet, amellyel a felhasználók kreatívan valósíthatják meg ötleteiket, szabadon alkothatnak és folyamatosan, bárhol, bármikor lépést tarthatnak a világgal. Az új tablet azok számára készült, akik örökké kíváncsiak, és a kreatív önkifejezést keresik. A Galaxy Tab S6 segítségével a felhasználók most még többre lehetnek képesek. 

2019. augusztus 1. 18:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.

2022. január 18. 15:29