Galaxy Note 3 kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Galaxy Note 3
Górcső alatt az iPhone 6 Plus hajlíthatósága [Videó]
Sérülékeny lenne az új „giga” iPhone? Egy vállalkozó szellemű csapat, az Unbox Therapy úgy döntött, leteszteli, mennyire hajlik az Apple csúcsmobilja. A Galaxy Note 3-mal is összevetették.
10 millió Galaxy Note 3 kelt el két hónap alatt
Népszerű a Samsung új phabletje, a Galaxy Note 3, amely a Gear okosórával mutatkozott be az IFA-n. Az első 60 nap adatai szerint mintegy 10 millió készüléket adtak el.
Dél-Koreában a phabletek a menők
Egyre inkább hódítanak a nagykijelzős telefonok, a phabletek, amelyek okostelefonnak már túlméretezettek, ám táblagépeknek ugyanakkor túl kicsik. Dél-Koreában kiemelt figyelmet kapnak.
Galaxy Note 3 a Vodafone kínálatában
Hatalmas és a korábbinál is jobb kijelzővel, a továbbfejlesztett S Pen-nel és egyebek mellett lenyűgöző vizuális és hatékony multitasking lehetőségeket kínálva, megérkezett a Vodafone üzleteibe a Samsung Galaxy Note 3.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.