Honor MagicBook kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Honor MagicBook
Egy hét múlva érkezik a HONOR MagicBook 15
Magyarországon is elérhető május 20-ától a Honor ultravékony, kompakt notebookja, a Honor MagicBook 15. 1,53 kg súlyának köszönhetően könnyen hordozható, mégis nagy teljesítményre képes. 15,6 hüvelykes FullView kijelzőjével és erőteljes processzorával kiválóan alkalmazkodik a jelen kor igényeihez. Nagy teljesítményt igénylő játékok vagy több munkafolyamat egyidejű futtatására is ideális megoldás, emellett egyetlen érintéssel összekapcsolható a márka okostelefonjaival az eszközök közötti intelligens együttműködés jegyében.
A HONOR két új okostelefonja mellett új termékkategóriát is bemutatott
A Honor új termékek és új termékkategóriák bejelentésével tovább erősíti elkötelezettségét egy intelligens eszközökön keresztül összekapcsolt világ megalkotása iránt. A Honor MagicBook széria alatt két ultravékony és könnyű laptopot találunk a hordozhatóság jegyében, a márka emellett bemutatta a Honor Magic Earbuds fülhallgatót is. A novemberben bejelentett MagicWatch 2 okosóra új funkciókkal bővül, és az eszközhöz további óraszíjak is elérhetőek lesznek.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.