Huawei Mate 20 Pro kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Huawei Mate 20 Pro

Figyelemfelhívó Huawei kampány

A Magyarországon élő közel 80 ezer látássérültre hívja fel a figyelmet a Huawei legújabb videóiban. A vállalat neves színészek közreműködésével, hét különböző szituációban mutatja meg a látható és hallható érzelmek közötti különbséget. Az Orlai Produkciós Iroda művészei a Huawei mesterségesintelligencia-alapú okostelefon-alkalmazásának segítségével rövid videókban szemléltetik a hét alapérzelmet, azokra irányítva a figyelmet ezzel, akik számára a mindennapokban nehézséget okoz a látható érzelmek felismerése. A rövid felvételeken Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán rendhagyó színészi játékukkal világítanak rá, miként változtatja meg az érzékelést, ha az emberi arcon megjelenő érzelmek láthatatlanok. 

2019. március 25. 12:09

Rendhagyó jelenettel ültették fel a Belvárosi Színház nézőit

Az Orlai Produkciós Iroda színészeit hívta segítségül legújabb társadalmi érzékenyítő kampányához a Huawei. A vállalat Facing Emotions kezdeményezése keretében Magyarországon először, a Belvárosi Színház Három esős nap című előadása közben tapasztalhatták meg a nézők, milyen lenne egy színházi darab látható érzelmek nélkül. Az előadás három főszereplője, Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán rendhagyó színészi játékukkal hívták fel a figyelmet arra a közel 80.000 látássérült emberre, akik számára nehezen érzékelhető a látható érzelmek világa. 

2019. március 14. 20:03

A piac méretéhez képest Magyarországon vásárolták a legtöbb Huawei csúcskészüléket

A Huawei tízmillió Mate 20 és Mate 20 Pro készüléket értékesített világszerte a két termék piaci bevezetését követő első közel öt hónapban — adta hírül a vállalat Fogyasztói Üzletága. A gyártó legújabb zászlóshajó-készülékei jól teljesítettek a globális okostelefon-piacon; elődeikhez képest feleannyi idő alatt érték el az eladási rekordot. A Huawei tavalyi okostelefon-szériái iránt az érdeklődés Magyarországon is kiemelkedő: a gyártó 2018-ban a piac méretéhez képest hazánkban értékesítette a legtöbb csúcskészüléket a közép-kelet-észak-európai régió országai közül.

2019. március 14. 12:44

A látható érzelmek fontosságára hívja fel a figyelmet a Facing Emotions

Közös érzékenyítő kampányt indított a Huawei Technologies és a Láthatatlan Kiállítás. A kezdeményezés célja, hogy a gyártó legújabb mesterséges intelligencia-applikációja, a Facing Emotions segítségével a két szervezet együttesen hívja fel a figyelmet a látássérültek mindennapi nehézségeire az érzelmek felismerését illetően. A kampány keretében a Huawei nem csak online szemléletformáló videókat oszt meg, de a Láthatatlan Kiállítás állandó programelemeként biztosítja a látogatók számára, hogy átélhessék, milyen a világ látható érzelmek nélkül. A kampány célkitűzéseihez csatlakozott Kovács Patrícia színművész, a SUHANJ! Alapítvány alapítója, illetve Agárdi Szilvia látássérült énekesnő, esélyegyenlőségi aktivista is.

2019. január 31. 17:51

Látássérülteken segít a Huawei új alkalmazása

A vak és gyengénlátó emberek mindennapjainak megkönnyítését tűzte ki célul nemzetközi társadalmi felelősségvállalási projektjében a Huawei. A gyártó legújabb fejlesztése, a Facing Emotions applikáció a mesterséges intelligencia és a Huawei Mate 20 Pro okostelefon segítségével elemzi ki az emberi arcmimika legapróbb jeleit is, amelyeket hanggá formálva továbbít a felhasználóknak. A dallamok alapján a látássérültek pontos képet kaphatnak beszélgetőpartnerük lelkiállapotáról. A vállalat nemzetközi projektje keretében 2019 januárjában Magyarországon is különleges együttműködésre készül a látássérültek hazai szervezeteivel. 

2018. december 18. 11:04

A Huawei hanggá alakította a fényt a mesterséges intelligenciával

Különleges összművészeti produkciót alkotott meg a Huawei. A vállalat a mesterséges intelligencia segítségével szimfonikus zeneművé formálta a világ egyik legszebb természeti jelenségét, az Északi fényt. A Sound of Light elnevezésű projekt keretében a vállalat mérnökei és világhírű zeneszerzők a Huawei legújabb csúcskészüléke, a Mate 20 Pro segítségével alkották meg a különleges vizuális effektekkel kísért zenei művet, melyet a bécsi Musikverein-ban mutattak be közel 300 fős nemzetközi közönség előtt.

2018. november 30. 13:49

Megérkezett Magyarországra a Huawei Mate 20 széria

A Huawei exkluzív sajtóesemény keretében itthon is bemutatta legújabb csúcskészülékeit, a Mate 20-at és a Mate 20 Pro-t. A tripla hátlapi kamerával és fejlett MI képességekkel felszerelt okostelefonok október 17-től november 4-ig Magyarországon is előrendelhetők, amelyekhez a gyártó legújabb sportóráját, a Huawei Watch GT-t adja ajándékba. 

2018. október 26. 18:51

A Huwei új csúcskészüléke már előrendelhető a Telenornál

Elindult a regisztráció a Telenornál a Huawei legújabb csúcskészülékére. Az előrendelt Huawei Mate 20 Pro készülékekhez a gyártó új sportórája, a Huawei Watch GT jár ajándékba.

2018. október 24. 19:10

5000 tárgyat ismer fel és bárkiből profi operatőrt csinál a Huawei új zászlóshajója

A Huawei Fogyasztói Üzletága bemutatta legújabb zászlóshajó termékeit, a Mate 20-at és Mate 20 Pro-t. A széria készülékei tripla hátlapi kamerát kaptak, melyek ultra széles látószögű lencséivel kitűnő makró fotók is készíthetők. 

2018. október 17. 15:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést: míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, 2018-ban már elérte a 669 milliárd forintot. Az eNET minden évben tavasszal, a május 31-ei mérlegzárásokhoz közeledve készíti el a hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó elemzését, amelyet idén is hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikált.

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban az eMAG webáruházában költötték a legtöbbet.

2019. május 28. 12:05
online sportfogadás