lámpa kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: lámpa
Az IKEA piacra dobja az új VAPPEBY Bluetooth hangszórós lámpát
Az IKEA piacra dobja az új VAPPEBY Bluetooth hangszórós lámpát. Áprilistól a VAPPEBY segít varázslatossá tenni a barátok és a család társaságában töltött mindennapi pillanatokat. A hangszóró védett a kisnyomású vízsugár ellen, és a piacon az első olyan Bluetooth hangszóró, amely Spotify Tap funkcióval rendelkezik.
A természetes fény és a beépíthető lámpák
A természetes fény lételemünk, pozitívan hat testi-lelki jóllétünkre. Nincs is szebb egy csodálatos napkelténél, mely beragyog otthonunk ablakán. A reggeli napfény képes az egész napunk hangulatát pozitívan befolyásolni. Viszont az évszakok és az időjárás váltakozása miatt sajnos nem érheti mindig kellő (nap)fény lakásunkat. Ezért is fontos nagy hangsúlyt fektetnünk a természetes és a mesterséges fények egyensúlyára.
A LED-ek fél évszázada
Okostelefonról és tabletről irányítható lámpa
A Philips bemutatta a Hue világítási rendszer legújabb alkalmazását, ami lehetővé teszi, hogy a vásárlók okostelefonjaikról és tabletjeikről irányítsák fényforrásaikat.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.