Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 944 találata van.
Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban
2021. február 3. 11:59Megjelent a GLAMI divatkereső Fashion (Re)search piackutatási projektjének legfrissebb jelentése a magyar online divatkereskedelem aktuális állapotáról. A beszámoló átfogó áttekintést nyújt a magyar divat e-kereskedelem hosszú távú fejlődéséről, tartalmazza a 2020-as év legnépszerűbb termékkategóriáit, és a 10 leglátogatottabb divat-webáruház toplistáját.
A Xiaomi volt a leggyorsabban növekedő okostelefon márka 2020 utolsó negyedévében
2021. január 30. 13:09Az IDC, Canalys és Counterpoint piackutatók frissen kiadott elemzései szerint, a globális okostelefonok piacán 2020 negyedik negyedévében a Xiaomi mutatta a legerőteljesebb növekedést az előző év azonos időszakához képest az öt legnagyobb okostelefon márka közül, és ezzel megőrizte harmadik helyét a piacon.
Forradalmian új videóklip-készítő élmény a LEGO-tól
2021. január 27. 18:23A gyerekek most szabadjára engedhetik kreativitásukat! A LEGO VIDIYO segítségével rendezhetnek, alkothatnak, szerepelhetnek, sőt meg is oszthatják egyedi zenés videójukat egy biztonságos közösségi környezetben.
A magyarok közel fele szívesen használna okos zárat otthonában
2020. december 9. 17:46A Yale összekapcsolt biztonság- és zártechnikai megoldásokat gyártó világmárka reprezentatív kutatást készített a magyar fogyasztók körében a kulcsnélküli okos zárak általános megítéléséről. A felmérés szerint a magyar internetezők közel 40%-a ismeri az okos zárak alapfunkcióit, legfontosabb előnyének pedig azt tartják, hogy mobiltelefon segítségével bárhonnan ellenőrizhető, hogy távozás után bezárták-e otthonukat.
Tovább növekszik a telefonos mobilnetet használók száma
2020. december 6. 12:27Hatból öt ember hozzáfér valamilyen internetezési lehetőséghez az otthonában mobil- vagy vezetékes interneten keresztül – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss piackutatásából. Az előzetes eredmények szerint a járvány idején 63 százalékról 67 százalékra nőtt a telefonos mobilinternetes előfizetések aránya, ahogy egy háztartáson belül a családtagoknak több internetes forgalmat kellett lebonyolítaniuk egyidőben, de a fogyasztók otthon összességében még így is a vezetékes hozzáférést részesítik előnyben a mobilnethez képest.
A Redmi Note sorozat globális eladásai meghaladták a 140 millió példányt
2020. november 23. 18:00A Redmi a hivatalos Weibo csatornán jelentette be, hogy a Redmi Note szériás mobiltelefonok globális értékesítése meghaladta a 140 millió darabot. Ugyanakkor az Omdia kutatóintézet által közzétett adatok szerint a teljes Redmi Note 8 sorozat 2020 első félévében a világ második legkelendőbb modelljévé lépett elő és Kínában a legkeresettebb mobiltelefon-sorozat lett, ezzel is tovább erősítve a Redmi Note globális népszerűségét.
A Xiaomi Közép- és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon márkája
2020. november 9. 13:33A világ egyik vezető techcége, a Xiaomi, 2020. harmadik negyedévében Közép-és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon-gyártójává lépett elő a Canalys globális piackutató cég jelentése szerint. A vállalat éves szinten 80 százalékpontos növekedéssel 27 százalékos piaci részesedést szerzett a régióban, Európában pedig 91százalékpontot bővülve 19 százalékos piaci részesedést ért el, amellyel ugyanebben az időszakban továbbra is őrzi az európai harmadik helyezést.
Stratégiák 2021-re: hogyan készülnek a hazai cégek a jövőre?
2020. november 6. 11:04A koronavírus-járvány jelentősen megváltoztatta az álláspiac dinamikáját: a korábbi jelölthiány után a jelentkezésszámok megugrottak, a keresleti piac kínálativá vált. Hogyan befolyásolja ez a változás a cégek jövő évi toborzási terveit? Többek között csökkenő toborzási időre számítanak – derül ki a Profession.hu friss HR körképéből. Az álláspiac változása a cégek bővülési terveinek megvalósítását is segítheti – hívja fel a figyelmet a piacvezető állásportál.
Xiaomi: Dobogós helyen a mobilpiacon
2020. október 31. 14:10A Xiaomi– működése tizedik évében – a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává vált, derült ki három globális piackutató cég, az IDC, a Canalys és a Counterpoint Research harmadik negyedéves jelentéséből.
Online filmnézés – egyre többet, megállás nélkül és magányosan
2020. október 9. 12:15A legalább 16 éves internetezők négyötöde néz filmeket és videókat a neten, 84 százalékuk online is filmezik, és megnéz mások által a netről leszedett filmet is – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) piackutatásából. A megkérdezettek 10 százaléka közlekedés és utazás, valamint munkaidő alatt is néz filmeket.