Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 944 találata van.
Itthon is átalakul a tévés tartalomfogyasztás
2020. augusztus 16. 10:33Gyakran elhangzik az utóbbi években, hogy a minőségi tartalmakat kínáló online videótáraknak és alternatív adásoknak köszönhetően újra a tévé aranykorát éljük. Az otthon töltött tavaszi hetekben az egyik legnagyobb streaming szolgáltató rekordszámú új regisztrációt ért el, de a Forbes szerint* majdnem minden új generációs platform népszerűsége növekszik. A streaming és VOD felületek hazánkban is egyre nagyobb teret nyernek, a Samsung legújabb kutatásában pedig ezek mellett a magyarok kedvenc műfajait és műsorait is vizsgálta.
Hogyan hatott a koronavírus-járvány a munkahelyi étkezésre?
2020. augusztus 14. 15:21A koronavírus-járvány kitörése, és a home office széles körű bevezetése jelentős hatással volt a hazai munkavállalók étkezési szokásaira is – derül ki a Profession.hu nyári reprezentatív felmérésének eredményeiből. Jelenleg tízből 7 munkavállaló otthonról viszi magával az ebédet, ugyanis egyrészt az étkezési lehetőségek jelentősen szűkültek a munkahelyek környékén, másrészt mert ezt a megoldást tartják a dolgozók a legbiztonságosabbnak a járvány szempontjából.
NMHH-felmérés: jól teljesítenek a hazai hírközlési hálózatok a felhasználók szerint
2020. augusztus 11. 17:41Összességében a fogyasztók elégedettek a hazai hírközlési hálózatokkal a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavaly év végi piackutatása szerint: általában négyötödös osztályzatot adtak az internet sebességére, a folyamatos, hibamentes működésre, a tévék csatornaválasztékára, a mobilinternet adatforgalmi korlátjára, a havidíj összegére vagy az összbenyomásra. A legkritikusabbak a budapestiek voltak.
Lízing – a költséghatékony megoldás robotok telepítésére
2020. augusztus 3. 16:30A jelenlegi gazdasági helyzetben a vállalatoknak nagy figyelmet kell fordítaniuk folyamataik hatékonyságára. A belső logisztika és a szállítási folyamatok automatizálása – melynek egyik leginnovatívabb megoldása az autonóm mobil robotok (AMR-ek) alkalmazása – döntő hatással lehet egy vállalat sikerére.
Így változott meg az adatközpontok szerepe a koronavírus idején
2020. augusztus 1. 13:17A koronavírus hatására szinte azonnal és jelentősen megváltozott, hogy hogyan dolgozunk, tanulunk és élünk. Minden, amit korábban személyesen, „offline módban” csináltunk, átkerült a digitális térbe, ez pedig elképesztő mértékű adatforgalmat eredményez. Az életvitelünk átalakulása, a távoktatás bevezetése és a rendszeres otthoni munkavégzés miatt nagy mértékben megnőtt a különféle digitális alkalmazások (videohívások, e-kereskedelem, e-learning, szórakozás, távegészségügy) használata, és ezzel együtt a számítási kapacitás iránti igény, nem beszélve a vírus megismerését és a védőoltások kidolgozását segítő kutatásokról. Ezért a fejlett digitális infrastruktúra, és azon belül is az adatközpontok szerepe soha nem volt még ilyen fontos a világgazdaság szempontjából.
Hazai cégvezetők: optimista hangulat a következő 6 hónappal kapcsolatban
2020. július 31. 18:51Míg áprilisban százból csupán négy cég vezetője várt javulást a következő fél évben, addig most már minden második vállalat optimistán tekint a jövőbe. Jelenleg minden ötödik cég távmunkában dolgozik továbbra is, minden másodiknál pedig hosszú távon megmarad a home office lehetősége – derül ki a Profession.hu friss, 750 hazánkban működő cég helyzetét vizsgáló felmérésének adataiból.
A HP bejelentette új, globális partnerprogramját
2020. július 31. 13:35A HP bejelentette legújabb globális* programját szolgáltató és értékesítő partnerei számára, amely segíti a piaci növekedést és biztosítja a fogyasztók elégedettségét. Az egyedi, integrált struktúrára épülő HP Amplify olyan tudást, szervezeti készségeket és az együttműködést segítő eszközöket kínál a partnereknek, amelyek a folyamatosan változó vásárlói szokások és a digitális transzformáció mellett is biztosítják a dinamikus növekedést. Az új program 2020 november 1-én indul a nagyvállalati ügyfeleket kiszolgáló viszonteladói hálózatban, a retail partnerek számára pedig 2021-ben várható az átállás.
NMHH-felmérés: csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest
2020. július 24. 12:31Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint. Az internet teret nyer minden korosztály hírfogyasztásában és szórakozásában, de ez a tendencia a Z-generációnál a leglátványosabb.
NMHH-felmérés: a netezők hetven százaléka vásárol online
2020. július 1. 18:40A magyarok már a járvány előtt is rendszeresen használták az internetet különböző ügyeik intézésére, derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) piackutatásából. Az online vásárlás és az azzal kapcsolatos tevékenységek a legelterjedtebbek, tízből hét netező vett már valamit a világhálón. A bankolás, a hivatalos ügyek és a fizetés intézése azonban még jelentősen függ attól, hogy mennyire képzett és iskolázott valaki.
5+1 képzés, mellyel könnyen indíthatsz saját vállalkozást
2020. június 29. 14:41A vállalkozói életforma egyre vonzóbb a fiatalok körében, de sokaknak nincs ötlete, milyen vállalkozást indítsanak. Szerencsére ma már rengeteg szakmai képzés van, melyek elvégzése után viszonylag gyorsan, jelentős befektetés nélkül, akár egyedül is el lehet indítani egy vállalkozást.