Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 944 találata van.
Még csak álom a 24 órás reakcióidő a fejlett támadásokra
2015. június 13. 11:13Az Európai Unió készülő új szabályozása 24 órát írna elő, hogy ezeket a támadásokat a szervezetek bejelentsék a hatóságoknak. A FireEye kutatása alapján azonban átlagosan 205 nap kell, hogy a vállalatok egyáltalán felismerjék a támadást, és még körülbelül 32 nap, hogy elhárítsák.
SSD-fronton erősít a Samsung
2015. június 8. 11:30Tovább erősíti vezető szerepét az SSD memóriaegységek piacán a dél-koreai Samsung - derül ki az IHS piackutató vállalat elemzéséből. A Samsung az idén várhatóan 4,57 milliárd dollár bevételre tesz majd szert az SSD (solid state drive) memóriaegységek értékesítésével, ami 35 százalékos világpiaci részesedést biztosít majd számára. 2016-ra 35 százalékra nőhet a dél-koreai cég piaci részesedése.
Nő a Huawei márka nemzetközi ismertsége
2015. június 7. 08:59Az idén először került fel a világ legértékesebb márkáit rangsoroló 100-as BrandZ-listára a kínai Huawei információs és távközlési technológiai konszern.
Mindhárom német mobilszolgáltató indult a frekvenciatenderen
2015. május 28. 14:32Mindhárom németországi mobilszolgáltató - a Deutsche Telekom, a Vodafone Deutschland és a Telefónica O2 - indult a negyedik generációs (4G) széles sávú mobil-internetszolgáltatási frekvenciatartomány tenderén.
Lassul az okostelefon-eladások növekedési üteme
2015. május 28. 10:34Az idén lassul az okostelefonok világpiaci forgalmának növekedési üteme az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai piackutató vállalat előrejelzése szerint.
Nagy eltérések vannak Európában a 4G mobil adatforgalom árazásában
2015. május 25. 14:34Finnországban a negyedik generációs (4G) mobil előfizetők ugyanazért az összegért adatforgalomban az európai átlag tízszeresét kapják, illetve ötvenszeresét a németországinak és százszorosát a magyarországinak - derül ki a finn Rewheel piackutató vállalat politico.eu portál által idézett tanulmányából.
Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon
2015. május 12. 14:16Erőteljesen emelkedik az online bevásárlások aránya Magyarországon: 2014-ben már csaknem a háztartások negyede vásárolt legalább egy alkalommal napi fogyasztási cikket interneten. A legkeresettebb termékek a netes vásárlásnál a kozmetikumok, az állateledelek és az ásványvíz, de egyre többen szerzik be online a frissárut, tejtermékeket is. Az ismertebb márkákat még mindig szívesen választják, de egyre kelendőbbek a saját márkás termékek is – mondta el dr. Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet igazgatója, a Budapesti Gazdasági Főiskola docense egy, a napokban megrendezett kereskedelmi konferencián.
Továbbra sem szeretünk neten vásárolni
2015. április 30. 16:26A globális átlagnál egy százalékkal többen, a magyar lakosság 62 százaléka tartja fontosnak, hogy élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket - derült ki a piackutató Nielsen kutatásából.
Piacvezető lett a Samsung az UHD-képernyők gyártásában
2015. április 27. 13:40A Display Research piackutató vállalat adatai szerint az első negyedévben 28,8 százalékos arányban látta el a világpiacot ultranagy felbontású képernyőkkel, 8,9 százalékponttal növelte piaci részesedését a 2014 első negyedévi 19,9 százalékhoz képest.