Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 921 találata van.
A Bosch szenzorai biztonságosabbá és kényelmesebbé teszik az életet
2023. január 5. 13:44Az érzékelők mára mindenütt jelen vannak, az életünk részei és segítségükkel az autóink, az elektromos kerékpárok, az okostelefonok, a fitneszkövetők és a fejhallgatók is érzékelik környezetünket. A Bosch olyan intelligens érzékelőket fejleszt és gyárt, amelyek biztonságosabbá és kényelmesebbé teszik az életet, és hatékonyságuknak köszönhetően környezetünk védelméhez is hozzájárulnak. A Bosch élen jár és piacvezető a mikroelektromechanikai érzékelők (MEMS-érzékelők) gyártásában.
Majd ötödével nőtt egy év alatt a Huawei márkaértéke
2022. december 1. 09:56Tizennyolc százalékkal, 64.887 milliárd euróra nőtt a Huawei Technologies márkaértéke, ezzel már a kilencedik helyen áll az Európai Márkaintézet (European Brand Institute) 2022-es évi TOP100 globális márkákat rangsoroló listáján. A független tanácsadó szervezet által készített rangsor 16 szektor több mint 3000 vállalatának és azok márkáinak elemzésével a 2021-es pénzügyi év adatai alapján készült. A Huawei egy év alatt négy helyet lépett előre, immár a második legértékesebb kínai, és az ötödik legértékesebb technológiai márka a világon.
A Bosch további milliárdokat fordít jövőbeni digitalizációs projektekre
2022. november 18. 12:39A Bosch tovább folytatja a digitális átalakulást. A technológiák és szolgáltatások szállítója 2025-ig tízmilliárd eurót fordít digitalizációra és hálózatba kapcsolásra. Ennek kétharmadát ígéretes új technológiák fejlesztésére és bővítésére szánja, különös tekintettel a hosszú távú fenntarthatóságra, valamint a mobilitás és az Ipar 4.0 megoldásaira. „A Bosch minden területén komoly lehetőségeket kínál a digitalizáció” – jelentette ki Dr. Stefan Hartung, a Bosch igazgatóságának elnöke Berlinben, az idei Bosch Connected World (BCW) AIoT-iparági konferencián.
A fekete pénteki vásárlással kapcsolatban készült reprezentatív kutatás
2022. november 15. 14:15Tavalyhoz képest többen terveznek a Black Fridayen vásárolni: minden második vásárló 15 és 60 ezer forint körüli összeget költene ezen a napon, a megvenni kívánt termékek körében előtérbe került a ruha, a cipő, a különböző háztartási kisgépek és a spórolási szándék nyomán az élelmiszer is.
Innovatív projekteket támogat a Széchenyi István Egyetem vállalkozásösztönzési pályázata
2022. november 15. 09:57Fluxuskondenzátor, földradar, 3D fémnyomtatás – csak néhány innováció azok közül, amelyek támogatást nyertek a győri Széchenyi István Egyetemen futó Proof of Concept pályázaton. Az intézmény legnagyobb értékét az egyetemi polgárok által felhalmozott tudás jelenti, ezért támogatja innovatív projektötleteik, szellemi tőkéjük hasznosulását, létrehozott alkotásuk, technológiájuk piacra jutását.
Az elektronikus fizetési megoldásokat vizsgálta az EFISZ
2022. november 9. 17:28Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) újabb országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett: az Egyesület ezúttal az elektronikus fizetési megoldásokat használók körében végezte el a felmérését.
Idén is ütős Black Friday-t szervez az eMAG
2022. november 3. 16:582022. november 18-án a nem megszokott gazdasági helyzetben tartja meg a cég tradíciójának megfelelően 24 órán át tartó Black Friday-át az eMAG: a fekete pénteki leárazásban résztvevő termékekből összesen 420 ezer termék lesz készleten – a becslések szerint együttesen 3 milliárd forintnyi kedvezménnyel. Az idei Black Friday slágerei az energiatakarékos háztartási gépek és a rezsicsökkentést célzó okos kiegészítők lehetnek, de várhatóan sokan hozzák előre majd a karácsonyi ajándékok beszerzését is, míg az impulzusvásárlások előreláthatóan az idei szezonban háttérbe szorulnak. A fekete pénteki rendelések gyors teljesítését a már több mint 600 helyszínen elérhető easybox-hálózat és az új dunaharaszti logisztikai bázis első ütemében elkészült raktár működésbe lépése segíti.
2021-ben a Kingston Digital szállította a legtöbb SSD-t a viszonteladói piacon
2022. október 25. 11:25A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. flash-memóriákat gyártó leányvállalata, a Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette, hogy a TrendForce piackutató cég 2021 elsőszámú harmadik feles SSD-szállítójává nyilvánította a viszonteladói szegmensben. A TrendForce szerint a Kingston 26 százalékkal részesedett a 2021-ben összesen leszállított 127 millió SSD-ből.
Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
2022. október 18. 12:41A megugró infláció, a rezsiköltségek emelkedése és a fogyasztók körében tapasztalható bizonytalanság hamar éreztette hatását az online kiskereskedelmi forgalomban is: szeptemberben az e-kereskedelmi cégek 49 százaléka tapasztalt visszaesést a forgalmában, 33 százalékuk esetében ennek mértéke elérte a 30 százalékot is – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál gyorsfelmérésében részt vevő közel száz internetes áruház válaszaiból.
Ragaszkodunk a minőséghez: az infláció ellenére sem szeretnénk mindig az olcsóbbhoz nyúlni
2022. október 17. 12:45A magyar internetezők vásárlási szokásait ugyan folyamatosan alakítják az infláció hatásai, a jól megszokott minőségből azonban nem tervezünk lényegesen lejjebb adni. Alapvető élelmiszerekből, kozmetikumokból, ruhából és cipőből nem hajlandó olcsóbbat venni a vásárlók többsége, inkább hajlanak a vásárolt mennyiség csökkentésére. Az év hátralévő részében tehát a korábbinál többen igazíthatják majd vásárlásaikat a szükség helyett a kampányokhoz és leértékelésekhez – derül ki abból a hazai internetezőkre reprezentatív felmérésből*, amelyet a GKID piackutató cég készített az eMAG megbízásából.