További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Idén is táncolhatunk a Tévé Macival a Múzeumok Éjszakáján
- 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
- A Samsung 1,2 milliárd dollárral teszi emberközpontúvá az IoT-t
- The Chant: felemelő film az olimpiai álomról és az akadályok leküzdéséről
- Változó futball - Európa-szerte növekvő vizuális igények
- A Samsung felvásárolta a Joyentet, a vezető nyilvános és magán felhőalapú megoldások szolgáltatóját
- Jegymentesíti a tömegközlekedést a Xerox
- A Samsung új játékélményt kínált
- Ebben jobbak vagyunk az európai átlagnál: a magyarok rákattannak az új kütyükre
- Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért
- Már a Samsung SMART kijelzőin is a Tizen operációs rendszer fut
- Mától elérhető a megújult iGO Navigáció alkalmazás
- Budapesten derült fény a nyomtatóipar következő nagy dobására
- Ericsson Consumerlab: A viselhető eszközök piacán a személyes biztonság, a wellness és az egészségügyi alkalmazások hódítanak
- Megújult az Antenna Hungária több mint egymillió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációja
- Tippelős alkalmazással dobna nagyot az EB-n egy magyar startup
- Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet
- A Samsung sikeresen mutatta be a világ első 3GPP-alapú közbiztonsági LTE megoldását
- Európába érkezett a Samsung Pay
- A Samsung közel hozza Riót a virtuális valóságban!
- Induló vállalkozása van? A sikeres marketing kommunikációs stratégia 6 lépése
- A Samsung új, úttörő alkalmazással védi a felhasználók szemét
- A Samsung Electronics lett 2016 kreatív hirdetője
- Április 17-én indul a Samsung Galaxy S6 és S6 edge nemzetközi kampánya
- Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését
- Elindult a Samsung „Launching people” kampánya
- Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
- A Samsung a világ leggyorsabban fejlődő márkája
- A Samsung új marketingkampánya