További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A Huawei Vakációs Barométere rámutat a különbségekre
- Hiányoznak a digitális képességek
- A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében
- Minden második gyerek veszélynek van kitéve a neten
- A Fujitsu immár ötödik éve az élen a Gartner szerint
- Nagyobb rugalmasságot, több időt és a papírmunka csökkenését várja a digitalizációtól a kkv-szektor
- Zagg felmérés a fej-, illetve fülhallgató használati szokásokról
- A Blancco negyedéves felmérése az okostelefonokról
- A vállalatok 70 százaléka aggódik a tárolási kihívások miatt
- Az okostelefonok észrevétlenül megváltoztatták az emberi szokásokat
- Future of Business felmérés: a kisvállalkozások együtt tanulnak
- Elbeszélnek egymás mellett a cégek és a fiatalok?
- ESET kutatás: alááshatják a kiberbiztonsági veszélyek a digitális gazdaság menetelését?
- Nem érte el a zsarolóvírus a hazai kkv-k ingerküszöbét
- A Fujitsu felméréséből kiderül, hogy a digitális átalakulás ösztönzi az üzleti növekedést
- A nagyvállalatok csupán 5 százaléka készült fel a digitális gazdaság informatikai követelményeire
- Egy mítosz vége: hat általános tévhit az üzleti tintasugaras nyomtatással kapcsolatban
- Ár-érték arányban a Vodafone az első a Best Buy Award felmérésen
- Távközlés: főként az internet- és tévészolgáltatások ajánlatait hasonlítanák össze az ügyfelek
- Az Acronis felmérése szerint szakadék tátong a biztonsági kockázatok és a válaszadók felkészültsége között
- A digitalizáció útján
- Az Y generáció tetteket vár a nagyvállalatoktól
- Fordulóponthoz érkezett az informatikai vezetők szerepe
- Megbízható szállítóra vágynak az online vásárlók és eladók
- A Mac-es felhasználók kétszer aktívabb szerelmi életet élnek
- Valentin napon is bekapcsolt telefonnal vacsorázunk gyertyafényben