További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak
- Miben különböznek az európai online vásárlók?
- A Ricoh ismét megkapta a FTSE4Good elismerését CSR tevékenységeiért
- Kitekintés 2030-ra: partnerség az emberek és gépek között
- Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában
- Az emberi tényező szerepe a vállalati támadások során
- A Bell & Bain nyomdaipari vállalat a minőségre és a rugalmasságra összpontosít a Ricoh Pro VC60000 technológiával
- 2019-re az épületek kétharmada okos lesz
- Huawei kutatás az okostelefonnal kapcsolatos nyaralási szokásainkról
- Ipar 4.0, mesterséges intelligencia és IoT
- A Ricoh elnyerte a Ghent Workgroup 2015 PDF Preflight tanúsítványát
- Az e-kereskedelem felborítja az ipari disztribúció megszokott rendszerét
- A kisebb brandek figyelmesebbek vásárlóikkal
- A túlbuzgóságot fogadják el legnehezebben az Y generációtól a tapasztaltabb kollégák
- Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
- Ha eltűnik a papír, megáll az élet?
- Dinamikusan növekszik a hazai kiskereskedelem
- Megismerhetjük a legtöbbet fényképezett látványosságok listáját
- Vodafone gyermeknapi kutatás: a családok többsége szerint fontos az internetbiztonság
- Kell-e félnünk a robotoktól?
- GKI: 62 milliárdos a belföldi online szálláspiac
- Vége a klasszikus tévézésnek
- Nemcsak a fiatalok körében népszerű az online bankolás
- Kutatás: az informatika nem, a Facebook és a böngészés viszont lázba hozza a nyugdíjasokat
- Magyar fejlesztésű miniatűr önellátó érzékelők segíthetik a mérést extrém körülmények között
- Lassul az IoT szekere?
- Az önkéntességből a munkáltatók és a munkavállalók is profitálnak
- Európa középpiaca idén változásokat vár a munka világában
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Európa középvállalatai évi 364 milliárd font árbevételtől esnek el
- Sikeres Ricoh-MTA SZTAKI k+f együttműködési projekt