További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak
- Miben különböznek az európai online vásárlók?
- Kitekintés 2030-ra: partnerség az emberek és gépek között
- Az emberi tényező szerepe a vállalati támadások során
- 2019-re az épületek kétharmada okos lesz
- Huawei kutatás az okostelefonnal kapcsolatos nyaralási szokásainkról
- Ipar 4.0, mesterséges intelligencia és IoT
- Az e-kereskedelem felborítja az ipari disztribúció megszokott rendszerét
- A kisebb brandek figyelmesebbek vásárlóikkal
- A túlbuzgóságot fogadják el legnehezebben az Y generációtól a tapasztaltabb kollégák
- Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
- Ha eltűnik a papír, megáll az élet?
- Dinamikusan növekszik a hazai kiskereskedelem
- Megismerhetjük a legtöbbet fényképezett látványosságok listáját
- Vodafone gyermeknapi kutatás: a családok többsége szerint fontos az internetbiztonság
- Kell-e félnünk a robotoktól?
- GKI: 62 milliárdos a belföldi online szálláspiac
- Vége a klasszikus tévézésnek
- Nemcsak a fiatalok körében népszerű az online bankolás
- Kutatás: az informatika nem, a Facebook és a böngészés viszont lázba hozza a nyugdíjasokat
- Magyar fejlesztésű miniatűr önellátó érzékelők segíthetik a mérést extrém körülmények között
- Lassul az IoT szekere?
- Így gyűjtöget a magyar
- Az önkéntességből a munkáltatók és a munkavállalók is profitálnak
- Az emberek mindössze 3.245 Ft-ért könnyedén megválnak digitális adataiktól
- Nem kell még aggódnia a könyvtárosoknak
- A gyártószektor optimista a digitális átalakulást illetően
- A pénzügyi vállalkozások akár 300 milliós veszteséggel is szembesülhetnek egy kibertámadás során
- Európa középpiaca idén változásokat vár a munka világában