További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Az önvezető technológia az autóvásárlást is ösztönözheti
- Thycotic kutatás: A cégek fele bukásra áll kiberbiztonságból
- Az év fesztiválkelléke: az okostelefon
- Otthonainkban már több a digitális eszköz, mint az élőlény
- A Huawei Vakációs Barométere rámutat a különbségekre
- Hiányoznak a digitális képességek
- A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében
- Minden második gyerek veszélynek van kitéve a neten
- A Fujitsu immár ötödik éve az élen a Gartner szerint
- Nagyobb rugalmasságot, több időt és a papírmunka csökkenését várja a digitalizációtól a kkv-szektor
- Az Euronics hálózata az elsők között teljesítette az új online kassza előírásokat
- Zagg felmérés a fej-, illetve fülhallgató használati szokásokról
- A Blancco negyedéves felmérése az okostelefonokról
- Vodafone gyermeknapi kutatás: a családok többsége szerint fontos az internetbiztonság
- A vállalatok 70 százaléka aggódik a tárolási kihívások miatt
- Az okostelefonok észrevétlenül megváltoztatták az emberi szokásokat
- Future of Business felmérés: a kisvállalkozások együtt tanulnak
- Elbeszélnek egymás mellett a cégek és a fiatalok?
- ESET kutatás: alááshatják a kiberbiztonsági veszélyek a digitális gazdaság menetelését?
- Nem érte el a zsarolóvírus a hazai kkv-k ingerküszöbét
- A Fujitsu felméréséből kiderül, hogy a digitális átalakulás ösztönzi az üzleti növekedést
- A nagyvállalatok csupán 5 százaléka készült fel a digitális gazdaság informatikai követelményeire
- Egy mítosz vége: hat általános tévhit az üzleti tintasugaras nyomtatással kapcsolatban
- Ár-érték arányban a Vodafone az első a Best Buy Award felmérésen
- Távközlés: főként az internet- és tévészolgáltatások ajánlatait hasonlítanák össze az ügyfelek
- Az Acronis felmérése szerint szakadék tátong a biztonsági kockázatok és a válaszadók felkészültsége között
- A digitalizáció útján
- Az apák kulcsfontosságú szerepet töltenek be a gyerekek digitális életében