További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
- A Fujitsu felmérése szerint a tárolóeszközök beszerzésekor a CFO-k hosszú távon gondolkodnak
- Digitalizáció a vállalati bankolásban
- A Fujitsu vizsgálata szerint nagyobb mértékben kell automatizálni az IT-működést
- Online eszközök a nemzetközi kereskedelemben
- Logikus gondolkodást és csapatmunkát várnak el a cégek a kezdő programozóktól
- Tízből nyolc kategóriában első az Ericsson a mikrohullámú hálózati szolgáltatók körében végzett felmérésben
- A szülőknek is megterhelő a tanévkezdés
- Keveset költünk társasjátékra, pedig segíthetne az iskolakezdésnél is
- Fizetne-e a lakosság mobiltelefonnal?
- Digitális gyermekkor – tablettel már hétévesen
- Az önvezető technológia az autóvásárlást is ösztönözheti
- Thycotic kutatás: A cégek fele bukásra áll kiberbiztonságból
- #Varosipezsges: Kampány indul a Z generáció digitális edukációjáért
- Az év fesztiválkelléke: az okostelefon
- A Huawei Vakációs Barométere rámutat a különbségekre
- Hiányoznak a digitális képességek
- A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében
- Minden második gyerek veszélynek van kitéve a neten
- A Fujitsu immár ötödik éve az élen a Gartner szerint
- Nagyobb rugalmasságot, több időt és a papírmunka csökkenését várja a digitalizációtól a kkv-szektor
- A fiatalok a jövő munkahelyén szeretnének dolgozni
- Zagg felmérés a fej-, illetve fülhallgató használati szokásokról
- A Blancco negyedéves felmérése az okostelefonokról
- Az Y generáció tetteket vár a nagyvállalatoktól