További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Már kétszázezernél is többen használják a Vonatinfó applikációt
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Az utasoknak nagyon bejött az e-vonatjegy!
- Még több, akár kétszámjegyű kedvezmény decembertől az e-vonatjegyekre
- Testkamerákat tesztelnek a jegyvizsgálók
- Hív a Sziget, jár a MÁV!
- Nagyon bejön az utasoknak az e-vonatjegy és az internetes vásárlás
- Világszerte egyedülálló beszédfelismerő rendszer fejlesztésére kerül sor a Nextent Informatika Zrt. vezetésével
- A MÁV átállt az új, hárommilliárdos, informatikai háttérrel támogatott közlekedésfejlesztési rendszerére
- Tartsa bérletét új típusú személyazonosító igazolványán!
- Áthidaljuk a távolságokat!
- December 15-től szünetel a mobilegyenleggel történő vasúti jegyvásárlás
- Okostelefonon is bemutatható az e-vonatjegy
- Már a teljes magyar vasúti menetrend is elérhető a Google Térképen
- Idén is 50 százalékos vasúti kedvezmény a HVG Állásbörzére
- Változik a MÁVDIREKT hívószáma
- Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
- A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
- Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
- Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál
- Virtuális call center szolgáltatásba fektet a DBH Investment
- Azonnali problémamegoldással az elégedettebb ügyfélért
- A legjobb call centereket díjazták
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
- Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben
- Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről
- Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon
- Toshiba Call Center: technológiai segítségnyújtás bárhol, bármikor
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
- Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere