További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Jobb ügyfélélmény, magasabb elvárások
- Négy európai ország legnépszerűbb tabletes applikáció
- A gyenge jelszóvédelem a gamereknek veszedelem
- Egyre többen és egyre gyakrabban használunk mobilnetet külföldön is
- eNET - Telekom kutatás az okostelefon- és mobilinternethasználati szokásokról
- Nem zsenikre, csak „informatikus-kőművesekre” lenne szükség
- Átfogó körkép született a legkelendőbb munkavállalói készségekről
- Felhő infrastruktúra nélkül nehéz lesz versenyben maradni az Oracle tanulmánya szerint
- Nem minden DDoS támadás tűnik annak, aminek elsőre látszik
- A szakmabeliek is több nőt szeretnének maguk között látni
- Példátlan növekedést és lehetőségeket hozhat a piacnak a mesterséges intelligencia
- Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon
- A fiataloknak a net már alapszükséglet
- A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
- Álhírek és kiberpropaganda: így használják (ki) a közösségi médiát
- Akik helyett a pénz dolgozik
- 5G: tízből hét netező használná
- Akár ön is felelhet cége bezárásáért, ha jön a GDPR
- Önvezető autót fejlesztenének legszívesebben mérnökeink
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak
- Miben különböznek az európai online vásárlók?
- Kitekintés 2030-ra: partnerség az emberek és gépek között
- Az emberi tényező szerepe a vállalati támadások során
- 2019-re az épületek kétharmada okos lesz
- Huawei kutatás az okostelefonnal kapcsolatos nyaralási szokásainkról
- Ipar 4.0, mesterséges intelligencia és IoT