További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- “Felhő mesterek” uralhatják a piaci versenyt 2018-tól
- Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja
- A teljesítmény és a márkaépítés összhangja
- Sérülékeny világ
- A jó kapcsolat titkai – így kezeld a fogyasztódat!
- Valóban rémálom az évvége a munkahelyeken?
- GDPR: Üzleti előnyöket is hoz az adatkezelési gyakorlat változása
- A karácsonyi vásárlás – meghitt pillantok vagy őrültek háza?
- Tévévásárlási szokások a Samsung felmérése szerint
- A cégvezetők többsége optimista, mégis stagnálhatnak az IT fejlesztések
- A Neo Interactive kutatása számos érdekes adatot mutat be a magyar Viber felhasználókról
- SUSE-felmérés az átalakuló informatikáról
- Az amerikai diákoknak zsebben a tudás
- Izmos Smart City felhozatallal jön a 2018-as CES
- Az iskolakezdés már nemcsak a szülők pénztárcáját terheli
- A hibrid IT kulcsa az összehangolt üzleti és informatikai stratégia
- Itthon is megtalálhatnák számításaikat a fiatalok
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- Új vezető a Deloitte-nál
- A Fujitsu felmérése szerint a tárolóeszközök beszerzésekor a CFO-k hosszú távon gondolkodnak
- Digitalizáció a vállalati bankolásban
- Az Y generáció tetteket vár a nagyvállalatoktól
- Fordulóponthoz érkezett az informatikai vezetők szerepe
- Új ügyletek és növekvő tranzakciók előtt a befektetői piac