További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- E-kereskedelem: a női vásárlók, az okostelefon-használat és a mosogatógép-tabletta az élen
- Élményszerű, személyre szabott vásárlás technológiai újításokkal
- Még mindig kihívás a karácsony az e-kiskereskedelemben
- E-kereskedelmi Körkép 2017
- Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók
- Black Friday: 2017-ben már ötödször Magyarországon
- 25-30 milliárdos forgalmat várnak az e-kereskedők az idei fekete péntekre
- Black Friday: az éves forgalom negyede?
- Idén 35 ezer forintot szánnak az internetezők karácsonyi ajándékokra
- Fogyasztóvédelmi tanácsok online vásárláshoz
- A futárhiány nehezítheti az online rendelések kiszállítását
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- Miben különböznek az európai online vásárlók?
- Az e-kereskedelem felborítja az ipari disztribúció megszokott rendszerét
- Dinamikusan növekszik a hazai kiskereskedelem
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- Megbízható szállítóra vágynak az online vásárlók és eladók
- Jöttem, Láttam, Megvettem
- A késő karácsonyi csomagok tanulságai számokban
- A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban
- Az e-kereskedelem sztori - tények és adatok 2016
- Black Friday: közel 2,1 millió vásárló hazánkban
- A magyarok ingyen akarják visszaküldeni az online vásárolt árucikkeket
- Most kiderül, ki mit vesz karácsonyra!
- Egyre többen keresik a Black Friday akciókat Magyarországon
- Az európai kiskereskedők lassan reagálnak az online „flex vásárlókra”
- Te mennyire vagy onlány?