További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Nemzetközi befektetők versenyeznek hazai startupok kegyeiért a SMART konferencián
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés
- "Utazás majomszokás!" animált matricagyűjtemény a Viberen
- Stratégiai program indul a blokklánc és fintech fejlesztések ösztönzésére
- Virtuális mentorokkal segíti a Telekom az újévi fogadalmak betartását
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
- Egyre többen használják fizetésre a mobiljukat
- Az iLex és az IBM Cloud magyarul beszélő, jogi területen bevethető chatbotot mutatott be
- Az Oracle OpenWorld 2017 konferencián újabb megoldásokat mutattak be
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
- Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül
- MKB Bank Demo Day: világszínvonalú fintech megoldások!
- Chatbotom van, és nem félek használni!
- Mesterséges intelligenciával toboroz tehetséges fiatalokat a MOL
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Leáldozott a mobilappok kora?
- Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia
- Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja
- Az élet értelmét fogalmazta meg a Google chatbotja