További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Egyre nő a fizikai munka elismertsége a magyar dolgozók szerint
- Kutatás: az ingatlan.com az ingatlanhirdetési piac vezetője
- Nemzetközi online vásárlási trendek
- Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről
- A munkavállalók közel fele már a szabadidejében is dolgozik
- A magyarok közel fele nem azon a területen dolgozik, amelyben a legmagasabb végzettségét szerezte
- A vállalatok csodafegyverként tekintenek a mesterséges intelligenciára és a gépi tanulásra
- Különböző félelmek, azonos problémák
- A magyar munkavállalók vágynak leginkább az elismerésre
- Az eddigieknél kényelmesebben és olcsóbban juthatunk ki vele a reptérre és minden negyedik ember kipróbálná
- Az emberek 93%-a elfogadná a robotoktól kapott utasításokat a munkahelyén
- Innováció nélkül nincs növekedés
- Az idősek sem maradhatnak ki a digitális világból!
- Tények és tévhitek a tévénézésről
- Ideje felkészülni a vállalkozásoknak az Ipar 4.0-ra
- A hazai e-sport piac helyzete
- A magyar fiatalok maguknak, a külföldiek a családjuknak szeretnének bizonyítani
- A gyártók Ipar 4.0 projektjeinek még egy nagy lépéssel kell fejlődniük
- Huawei: 23 ezer milliárd dollárra nőhet 2025-re a digitális gazdaság értéke az MI-nek köszönhetően
- Accenture kutatás: az ipari gyártók és a mesterséges intelligencia
- Teret nyert az online média az országgyűlési választásokkal kapcsolatos tájékozódásban
- Hosszú távon komoly reputációs és pénzügyi károkat okoz a felelőtlenség
- Felbolydult az álláspiac, mindenki jobb munkát szeretne
- Példaképek terelik a lányokat a természettudományok felé
- Te gondoskodsz idősebb rokonaid online védelméről?
- Microsoft kutatás: a felhő áttörte az IT határait a hazai vállalatoknál
- Az okos konyhai megoldások jelentősen növelik egy ház értékét
- Külföldön is online a legtöbb magyar fiatal
- A Nagy Digitális Transzformációs kutatás
- eNET kutatás a videojátékokról
- Változó futball - Európa-szerte növekvő vizuális igények
- A televízió még mindig őrzi egyeduralmát a magyar nappalikban
- Tévénézők országa, mire mehet a Netflix?
- A napjuk felét médián lógva töltik a fiatalok