További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Vizsgálták a fiatalok mesterséges intelligenciához való hozzáállását
- A szakemberhiány hatalmas gondot jelent a cégvezetők számára
- Egyre több on-demand tartalmat fogyasztanak a hazai felhasználók
- Az új kapcsolatokban segít, de a meglévőkben akár zavart is okozhat a mobiltechnológia
- Az Accenture a világ legsokszínűbb és legbefogadóbb vállalata
- Az Accenture robotasszisztenssel segíti a betegek ellátását
- Készen állunk rá, hogy élvezzük a robotika gyümölcseit?
- A digitális médiafogyasztási szokásokat vizsgálta a PayPal
- Húszszorosára nőtt egy önéletrajz ára az elmúlt 6 évben
- A magyar tulajdonú autóipari cégek kevésbé érzik fontosnak a digitalizációt
- SAP területen bővít az Accenture Magyarországon
- A Fujitsu új felmérése szerint az IoT-projektek három éven belül megtérülnek
- Accenture felmérés az oktatási és vállalati képzési rendszerekről
- Többet fényképezünk, kevesebbet telefonálunk a mobilunkkal
- A vállalati IT szervezetek nincsenek felkészülve a digitális átalakulásra
- GKI-Euronics: idén minden ötödik szülő már műszaki cikket is vásárolt az iskolakezdéshez
- Magyarországon a fiatalok többsége fotózásra használja a telefonját
- 5 kiberbiztonsági fenyegetés, amire érdemes figyelni
- Így élünk ma együtt a digitalizációval
- A jó minőség és a kevesebb gond vonzza az újépítésű otthont keresőket
- Az adatvezérelt vállalati HR szemlélet a kulcs a munkavállalók megtartásához
- Minden második gyakornoknak állást ajánlanak a cégek
- Egy friss kutatás sokat elárul a magyar internetezők nyaralási szokásokról
- Van mit fejleszteni a Z-generáció digitális kompetenciáin
- A mesterséges intelligencia garantálja a bevételnövekedést
- Önvezető autók: a felhasználók guruló hálószobát és irodát szeretnének
- A Vatera és az eNET felmérése a magyar otthonokban fellelhető értékekről
- PayPal felmérés a videójátékokhoz kapcsolódó magyar szokásokról
- Jelentős pénzügyi kimutatáskészítő rendszer fejlesztések
- Élénk az érdeklődés a mobiltelefonos fizetés iránt a legaktívabb mobilhasználók körében
- A jól teljesítő informatikai részlegek titkai
- Elégedetlenek a fogyasztók a hagyományos televíziós szolgáltatásokkal
- Olcsóbb szolgáltatások kellenek, nem otthoni hálózat