További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A térségi átlagnál jobban bíznak az innováció erejében a magyar cégek
- Ötödször is piacvezető a Vodafone
- A Z generáció nem robotokból áll
- A magyar tulajdonú autóipari cégek kevésbé érzik fontosnak a digitalizációt
- A vállalati IT szervezetek nincsenek felkészülve a digitális átalakulásra
- Így élünk ma együtt a digitalizációval
- Fókuszban a digitalizáció a Vodafone-nál
- Minden ötödik magyar pikáns üzenetekkel udvarol a kiszemeltjének
- A hibrid IT kulcsa az összehangolt üzleti és informatikai stratégia
- Digitalizáció a vállalati bankolásban
- Nagyobb rugalmasságot, több időt és a papírmunka csökkenését várja a digitalizációtól a kkv-szektor
- A Fujitsu felméréséből kiderül, hogy a digitális átalakulás ösztönzi az üzleti növekedést
- Ár-érték arányban a Vodafone az első a Best Buy Award felmérésen
- Valentin napon egy kedves ajándék vagy egy vacsora többet ér, mint bármennyi SMS
- Otthonról hozzák a digitalizációt a KKV-k
- Digitalizáció: a cégeknek költségcsökkentést, a fogyasztóknak minőségjavulást hoz
- A nők és a technológia ellentmondásos kapcsolata
- A magyar cégvezetők radikális változásokat várnak a digitalizáció hatására
- Vodafone IoT barométer: A „dolgok internete” nélkülözhetetlen a sikerhez
- Visszaszorul a papíralapú üzleti kommunikáció a Xerox felmérése szerint
- A Fujitsu negyedik éve az élmezőnyben a Gartner felmérése szerint
- A fővárosiak támogatják az UBER-t
- A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
- A kamaszok nagyobb problémának tartják az internetes zaklatást, mint a kábítószerrel való visszaélést
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
- Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?