További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Új technológiák: India és Kína hatalmas lehetőségeket lát, Európa szkeptikusabb
- A térségi átlagnál jobban bíznak az innováció erejében a magyar cégek
- GDPR tapasztalatok a régióban
- A Fujitsu harmadszor a „Vezetők” szegmensében a Gartner felmérésben
- Belefulladnak az adatokba a vállalatok
- A magyar egyetemisták fele saját vállalkozásban képzeli el a jövőjét
- További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon
- Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása
- NMHH-piackutatás: Az okosautóval az a baj, hogy okos
- A közösségi oldalakon a felhasználók 81 százaléka nem érzi biztonságban személyes adatát
- Ötödször is piacvezető a Vodafone
- A digitális korban gyakran összeér a munka és a magánélet
- Áttörést hoz a blockchain számos iparágban
- Az elégedetlen munkavállalók veszélyeztetik az üzleti titkokat
- Minden második magyar jobban várja a karácsonyi étkezéseket, mint az ajándékokat
- A vevők kétharmada futott már bele minőségi problémába a Vatera friss felmérése szerint
- Új típusú kockázatok fenyegetik a bankok működését
- A Fujitsu szerint a többfelhős működés összehangolása kulcsfontosságú a gyors digitális átalakuláshoz
- Magyarország védtelen a kibertámadással szemben
- Jobban kellene vigyázni a telefonon tárolt adatokra!
- HFS Research: az EY garantálja a legmagasabb szintű robotizált folyamatautomatizálási szolgáltatásokat
- Stresszmentes karácsony? Igen!
- Védelem és túlélés: a vállalatok mindennél előbbre tartják az IT biztonságot
- A munkavállalók szívesen javítanák munka-magánélet egyensúlyukat az MI segítségével
- Accenture felmérés: idén az Y generáció költi a legtöbb pénzt a karácsonyi vásárlás során
- Vizsgálták a fiatalok mesterséges intelligenciához való hozzáállását
- A szakemberhiány hatalmas gondot jelent a cégvezetők számára
- Egyre több on-demand tartalmat fogyasztanak a hazai felhasználók
- Az új kapcsolatokban segít, de a meglévőkben akár zavart is okozhat a mobiltechnológia
- Készen állunk rá, hogy élvezzük a robotika gyümölcseit?
- A digitális médiafogyasztási szokásokat vizsgálta a PayPal
- Húszszorosára nőtt egy önéletrajz ára az elmúlt 6 évben
- A magyar tulajdonú autóipari cégek kevésbé érzik fontosnak a digitalizációt
- A Fujitsu új felmérése szerint az IoT-projektek három éven belül megtérülnek
- A mesterséges intelligencia garantálja a bevételnövekedést
- Nő az IT-biztonsági kockázat