További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Újabb trükkökkel zsarolnak a kiberbűnözők
- Még nem áll készen a pénzügyi szektor az AI alkalmazására
- NMHH: Nagy lendületet vett tavaly a 4G-s mobilinternet
- A digitálisan képzett szakembereken múlik az európai cégek további növekedése
- Új technológiák: India és Kína hatalmas lehetőségeket lát, Európa szkeptikusabb
- A térségi átlagnál jobban bíznak az innováció erejében a magyar cégek
- GDPR tapasztalatok a régióban
- Folyamatosan bővül a párizsi kiberbiztonsági kezdeményezés, a Paris Call
- A Fujitsu harmadszor a „Vezetők” szegmensében a Gartner felmérésben
- Belefulladnak az adatokba a vállalatok
- A magyar egyetemisták fele saját vállalkozásban képzeli el a jövőjét
- További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon
- Adatvédelmi nap: az OTRS megosztja tippjeit arról, hogy miként lehet védekezni a kibertámadásokkal szemben
- Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása
- NMHH-piackutatás: Az okosautóval az a baj, hogy okos
- A közösségi oldalakon a felhasználók 81 százaléka nem érzi biztonságban személyes adatát
- Ötödször is piacvezető a Vodafone
- A digitális korban gyakran összeér a munka és a magánélet
- Áttörést hoz a blockchain számos iparágban
- ESET kiberbiztonsági előrejelzés – 2019-ben sem csökken majd a cryptojacking támadások száma
- Kiberbiztonsági előrejelzés 2019-re
- Cisco: Mi várható 2019-ben az információtechnológia világában?
- Magyarország védtelen a kibertámadással szemben
- A Cisco közzétette éves kiberbiztonsági jelentését
- Cisco évközi kiberbiztonsági jelentés: zsarolás helyett rombolás
- Thycotic kutatás: A cégek fele bukásra áll kiberbiztonságból
- ESET kutatás: alááshatják a kiberbiztonsági veszélyek a digitális gazdaság menetelését?
- Cisco évközi kiberbiztonsági jelentés: egyre fejlettebb zsarolóvírusok és növekvő szerveroldali támadások
- Hogyan kerülhetünk közelebb öt kérdéssel a hatékony kiberbiztonsághoz
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
- Nő az igény a személyre szabott pénzügyi szolgáltatások iránt
- A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
- Web 2.0 a vállalatoknál