További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Nemzetközi tanácsadó testületben a Budapesti Metropolitan Egyetem vezérigazgatója
- Multinacionális vállalatoknál dolgoznának a HR szakos egyetemisták
- Új vezérigazgató a Budapesti Metropolitan Egyetem élén
- Az egyetemi hallgatók harmada már átélte a kapunyitási pánikot
- A magyar egyetemisták fele saját vállalkozásban képzeli el a jövőjét
- A magyar kamaszok fele aggódik digitális lábnyoma miatt
- A Z generáció nem robotokból áll
- Digitális jelenléttel az elszigeteltség ellen karácsonykor is
- Vizsgálták a fiatalok mesterséges intelligenciához való hozzáállását
- Generációs különbségek vannak a mobilozásban a Honor felmérése szerint
- Ezt kell tudnunk, ha nem akarjuk, hogy minket is leváltson egy robot
- Több mint 110 vállalkozás jelentkezett a METU startup programjára
- Z-generáció: a sneakerek, a babzsákok és a virtuális valóság a jövő?
- A recessziónál is nagyobb veszélyt jelent a jó vezetők hiánya
- Új rektor és új képzési rendszer a Budapesti Metropolitan Egyetemen
- Folyamatos tanulással lehetnek a döntéshozók a globális digitális transzformáció nyertesei
- Milliók hiányoznak az információbiztonsági szektorból
- Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon
- Szeptember 1-ig lehet jelentkezni a Budapesti Metropolitan Egyetem startup programjára!
- Minden második gyakornoknak állást ajánlanak a cégek
- A magyar fiatalok maguknak, a külföldiek a családjuknak szeretnének bizonyítani
- Nyilvánosságra hozza moderálási irányelveit a Facebook
- Külföldön is online a legtöbb magyar fiatal
- Újabb változás a Facebook felhasználók hírfolyamában
- Közérthetőbb használati szabályzatot vezet be a Facebook
- Új tagokkal bővíti vezetőségét a Budapesti Metropolitan Egyetem
- Nem gyerekként kezdik a programozást a profi fejlesztők
- A METU saját fejlesztésű játéka a HR tamagocsi
- Feleslegessé teszi az egyetemeket a technológia?
- Nemzetközi startup hálózathoz csatlakozott a METU
- Az élethosszig tartó tanulás az Y-generáció sikerének kulcsa
- Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon
- A tudás szerepét keresi a XXI. században a TEDx Budapesten
- A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
- Álhírek és kiberpropaganda: így használják (ki) a közösségi médiát