További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A magyarok több mint fele hajlandó lenne átképezni magát
- Kincset ér az AI
- A munkavállalók mellett a munkáltatók is szeretik a távmunkát
- Az emberek többsége jobban bízik a robotokban, mint a főnökében
- Az európai gyártóvállalatok nem tudják eredményesen alkalmazni az okostechnológiákat
- Ügyfeleik adata az új arany a bankok számára
- Kutatás: a természetességet kedvelik, fotóikon mégis rejtegetik az öregedés jeleit a magyarok
- A munkaerőpiacon is előnybe kerülhetnek a társadalmi ügyekben aktív cégek
- Gondolkodó városok és hálózatba kötött valóság
- Vállalkozó generáció
- A fogyasztók 82%-a habozás nélkül feketelistára tesz márkákat
- Így vásárolunk iskolakezdéskor
- Az IT menedzserek nehezen birkóznak meg a digitális támadásokkal
- Növekvő potenciált látnak a vállalatok a blockchain megoldásokban
- Pókember verhetetlen, Garfieldot viszont mindenki szereti
- Kevesen tudnak az adatból értéket kovácsolni
- Az alkalmazottak fele elégedetlen munkahelyével
- Az IT szakemberek közel fele külföldre költözne egy jó állásért
- Az álhírek terjedése miatt kevésbé bíznak a közösségi médiában az újságírók
- Fel kell pörgetni a vállalaton belüli mobilitást
- Vissza a chaplini Modern időkhöz
- Mi a helyzet a lízingpiaccal itthon és külföldön?
- Az IT és a digitális stratégia nem ugyanaz, még ha ezt is gondolják sokan
- Online vásárlás Magyarországon
- Kiberbiztonság a biztonsági vezetők szemével
- Még nem áll készen a pénzügyi szektor az AI alkalmazására
- NMHH: Nagy lendületet vett tavaly a 4G-s mobilinternet
- A digitálisan képzett szakembereken múlik az európai cégek további növekedése
- Új technológiák: India és Kína hatalmas lehetőségeket lát, Európa szkeptikusabb
- A térségi átlagnál jobban bíznak az innováció erejében a magyar cégek
- GDPR tapasztalatok a régióban
- A Fujitsu harmadszor a „Vezetők” szegmensében a Gartner felmérésben
- Belefulladnak az adatokba a vállalatok
- A magyar egyetemisták fele saját vállalkozásban képzeli el a jövőjét
- További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon
- Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása
- NMHH-piackutatás: Az okosautóval az a baj, hogy okos
- A közösségi oldalakon a felhasználók 81 százaléka nem érzi biztonságban személyes adatát
- A cégvezetők többsége optimista, mégis stagnálhatnak az IT fejlesztések