További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Többet és többször rendelünk online
- Az ABB és a munkavállalói adománnyal segítik a Vöröskereszt Nemzetközi Bizottságát
- A koronavírus 4 napon át életben maradhat a mobiltelefonokon
- Telenor-szubjektív a tavaszi szünetre Koren Balázstól, a HiperSuli szakmai vezetőjétől
- Az EIT Health kapcsolatteremtő felületet indított a koronavírus leküzdésének érdekében
- Közösen gyűjt adományokat a Vatera, a Meska.hu és a Foxpost
- Többszörösére nőtt a Viber üzenetküldő – és hívó alkalmazás használata
- A VCC Live díjmentesen ajánlja fel felhőalapú contact center szoftverét
- Már elérhetők az államilag támogatott kurzusok a Codecoolnál
- Az informatikusok 30%-a egyáltalán nem fél attól, hogy elveszíti munkáját
- Koronavírus, információbiztonság, GDPR!
- Koronavírus infógombbal és értesítésekkel bővül az ÉletMentő applikáció
- Magyar fejlesztésű szoftver mentheti meg a szabadulószobákat
- Tízezer könyvvel támogatja a Libri a Kórházszövetséget
- Így dolgozik egy értékesítő csapat a koronavírus idején
- Adatvédelem az online oktatási időszakban
- A veszélyhelyzet alatt is bekapcsolja az E.ON a háztartási napelemrendszereket
- Elindult Magyarország első virtuális tőkebefektetési piactere
- Tapsvideó és kedvezmény az egészségügyben dolgozóknak
- Tömeg-lélegeztetőgépet fejlesztenek az ÓE kutatói a koronavírus elleni védekezéshez
- Összeült a Startup Operatív Törzs
- Tömegével váltanak e-aláírásra a vállalatok a járványhelyzet miatt
- Már applikációval is vehetünk 30 napos bérletet a Volánbusz járataira
- Vodafone szerint ilyen a kapcsolódás ereje
- Elérhető a WHO és a Rakuten Viber interaktív, többnyelvű chatbotja
- Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól
- A kiberbűnözők is kihasználják a koronavírust
- A magyar 3D nyomtató is felveszi a harcot a koronavírussal
- Mi lesz az OKJ-s képzésekkel a koronavírus idején?
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot
- Koronavírus: nemzetközi nagyvállalatok használják a magyar big data cég új pandémia adatbázisát
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- A számlázás is home office-ra hangolható
- A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket
- A koronavírus miatt állásukat vesztett dolgozóknak segít egy új kezdeményezés
- Az áramszünettel járó munkái többségét elhalasztja az E.ON