További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Saját történetük megosztására bíztatja felhasználóit a Huawei
- Egy magyar kampány két díjat is nyert Cannes-ban
- Tesztelt magad az AXE kúlságmérőjével!
- Értékelte a kreatív szakma a Libri és a Bookline kampányait
- Figyelemfelhívó Huawei kampány
- A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?
- Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Internet Hotline: 2011 óta több mint négyezer online bejelentés nyomán intézkedtek
- Elindult a Telenor vállalkozóknak szóló kampánya
- Netes zaklatás elleni programot indít az UNICEF Magyarország
- Több hónapos kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon
- Közösségi média realityt indít a Pepsi
- Megérzések és hiteles arcok alapján dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció
- Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált
- A Telekom karácsonyi kampánya az emberi kapcsolatok megerősítését helyezi fókuszba
- 29 díjat söpört be a Samsung a 2016-os Cannes Lions fesztiválon
- Speciális szurkolói szív a Telekomtól
- Induló vállalkozása van? A sikeres marketing kommunikációs stratégia 6 lépése
- Mindig az utolsó falat a legfinomabb…
- Tanulószoba
- Az LG első Super Bowl reklámfilmjének fókuszában az OLED technológia áll
- A Telenor alkalmazással gyűjt a UNICEF-nek
- Blue Termite: egy kiberkémkedési kampány, mely fontos japán célpontokat támad
- Április 17-én indul a Samsung Galaxy S6 és S6 edge nemzetközi kampánya
- A Webox előnyeit már a vaterázók is élvezhetik
- Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését
- Van élet a mobilon túl?
- Vállalati sörrel kampányol a Misys