További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Még podcastot is többször hallgatunk, mint ahányszor online keresünk társat
- A magyarok a karantén alatt rászoktak a főző- és kertészműsorokra
- A magyarok fele már az elektromos autózásban látja a gépkocsis közlekedés jövőjét
- 2021 első hat hónapjában a műszaki fogyasztási cikkek piaca új csúcsokat döntött
- Hogyan alakította át a magyarok digitális eszközparkját a járványhelyzet?
- Profin Zoom-olunk, de elég ez nekünk?
- Ismét digitális oktatás vár a magyar szülőkre és diákokra?
- Euronics: egy értékesítő átlagosan közel 400 ezret keresett
- A hibrid munkakörnyezet több érzékenységet és rugalmasságot kíván meg a vezetőktől
- Hogyan érintette az elmúlt másfél év a kkv-kat, és mire számítanak a cégvezetők az újraindítás után?
- Magyar munkavállalók külföldön: átírta a koronavírus a hazatérési kedvet?
- Többen vettek számítógépet, mint telefont a járványidőszakban
- Eljött a törődő vállalatok kora?
- Markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban
- A Samsung Bespoke készülékeiből épül fel a jövő konyhája
- A járvány első hulláma alatt is jól teljesített a digitális infrastruktúra
- Karantérkarrier – így dolgozunk COVID alatt
- Nem félnek, de betartják az óvintézkedéseket a hazai autósok
- Fujitsu: A digitális átalakulás egyértelmű értéket teremt a pénzügyi piacon
- A többség a járvány után is otthonról dolgozna
- Hogyan lehet környezetbarátabb a mosás?
- A járvány utáni világban kéz a kézben jár a környezetvédelem és a költséghatékonyság
- Az idő elérkezett: márciustól már az új energiacímkéket kell értelmezni
- Valentin nap Magyarországon: elvárások és a valóság
- A járvány megmutatta: a rugalmas munkaidő és az emberi kapcsolatok a legfontosabbak
- Kutatás: A fiatalok és a nők ötöde napi 7 óránál is többet használ mobilalkalmazásokat
- A történelem legnagyobb digitalizációs boomja zajlik napjainkban
- A biztonság a legfontosabb a magyaroknak
- Tovább növekszik a telefonos mobilnetet használók száma
- Minden második magyar jobban várja a karácsonyi étkezéseket, mint az ajándékokat
- GKI-Euronics: idén minden ötödik szülő már műszaki cikket is vásárolt az iskolakezdéshez
- Így élünk ma együtt a digitalizációval
- Hűtővásárlási csúcsszezon van a kereskedelemben
- Digitális gyermekkor – tablettel már hétévesen
- Mobil, tévé, takarítóeszközök a magyar bevásárlólisták élén