További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A közösségi média hálójában
- Lojálisak vagyunk az orvosainkhoz, a jó ellátásért cserébe nem spórolunk a pénzzel és az idővel
- Az EU Green Deal átalakítja majd az európai gazdaságot és vállalkozásokat
- Veszélyeztetik az emelkedő nyersanyagárak a beruházásokat
- Covidálló-e a hűség?
- Az internetes időpontfoglalás idővel kiválthatja a telefonos bejelentkezést
- Turizmus trend 2022-ben, Kelet-Közép-Európában
- A technológiai fejlődés jobbá teszi a világot
- Nem mozdulnak a tech szakemberek a home office-ból
- A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei
- Évi 5000 óra képernyő előtt - SMS-nyak szindróma
- Mi vár az esportra a járvány okozta nézettségrobbanás után?
- Ezeket a készségeket várják el a cégek a jelentkezőktől
- Töretlenül nő a TikTok népszerűsége
- Zöld e-kereskedelem: mit gondolnak a vásárlók?
- Gyakorlatban mérik fel a V4-országok diákjainak digitális készségeit
- Így vásárolnak elektronikai cikkeket a magyarok
- Még podcastot is többször hallgatunk, mint ahányszor online keresünk társat
- A magyarok a karantén alatt rászoktak a főző- és kertészműsorokra
- A magyarok fele már az elektromos autózásban látja a gépkocsis közlekedés jövőjét
- Hogyan alakította át a magyarok digitális eszközparkját a járványhelyzet?
- Profin Zoom-olunk, de elég ez nekünk?
- Ismét digitális oktatás vár a magyar szülőkre és diákokra?
- A hibrid munkakörnyezet több érzékenységet és rugalmasságot kíván meg a vezetőktől
- Hogyan érintette az elmúlt másfél év a kkv-kat, és mire számítanak a cégvezetők az újraindítás után?
- Magyar munkavállalók külföldön: átírta a koronavírus a hazatérési kedvet?
- Az álhírek terjedése miatt kevésbé bíznak a közösségi médiában az újságírók
- A közösségi oldalakon a felhasználók 81 százaléka nem érzi biztonságban személyes adatát
- A LinkedIn szerint a Schneider Electric vonzza a tehetségeket
- Félmillióra nőtt a magyar Linkedin tagság
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- Több mint 250 millióan a LinkedInen
- Facebook: egy év alatt félmilliós növekedés
- Az amerikaiak átlagosan egy órát lógnak telefonjukon
- Egy tinédzsernek átlagosan 425 Facebook ismerőse van Amerikában
- Nem a fiatal korosztály lóg a legtöbbet a Facebookon