További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A magyar szülők 60%-a szabályozza, hogy gyermeke milyen videójátékot vásárolhat
- Kutatás: a magyar gyerekek háromnegyede videójátékozik
- Nagyságrendileg többet költünk mobilozásra a pandémia miatt
- A munkavállalók 84%-a hibrid munkavégzést szeretne
- Öt év alatt megduplázódott itthon az informatikusok iránti kereslet
- Digitális összefogással élhetőbbnek látjuk a jövőt
- Folyamatosan bővül a hazai e-sport
- Új szintre léphet a hazai e-kereskedelem
- Digiméter: A digitalizáció mércéje KKV-k számára
- Mindent digitálisan – így változtak kapcsolattartási és munkavégzési szokásaink a járvány idején
- Azonnali fizetési rendszer: a netezők is rajtra készek!
- A szülők háromnegyede félti gyermekét az okoseszköz-függőségtől
- Az Y-generációs szülők féltik a gyerekeiket, mégis mobilt adnak a kezükbe
- A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására
- A mobiltelefonok az érzelmi biztonságunkban is fontos szerepet játszanak
- A fiatalok többsége negatív előítéletet érez okostelefon-használata kapcsán
- Kutatás: retteg, hogy összetöri, mégsem vigyáz eléggé okostelefonjára a magyar
- HONOR Színriport: A megkérdezettek 54%-a szín alapján választ okostelefont
- Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
- NMHH: tarol az okostelefonos életforma – nemcsak a fiataloknál
- eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről
- Aktivitást mérő okoseszközök használati szokásai Magyarországon
- További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon
- eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében
- eNET - Telekom kutatás az okostelefon- és mobilinternethasználati szokásokról
- Okostelefonnal jobban összemosódik a munka és a magánélet
- Már híreket, zenét és filmet is mobilon fogyasztunk