További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Az oktatásban, de a karbantartásban is segít a cégeknek a kiterjesztett valóság
- Jönnek a targetálható TV-reklámok: célzottan, a nagyobb elérésért
- A Verizon Business és a CareAR stratégiai partnerséget kötött
- Az ABB új távtámogató technológiákkal terjeszti ki a valóságot
- Magyar fejlesztésű okostelefonos tréningekkel teszik COVID-biztosabbá a munkahelyeket
- Digitális valóság: játékból munkaeszköz
- Koronavírus-járvány: virtuális valóságban tervezik a csomagolóanyagokat
- A MeetLab kiterjesztett valósággal kísérletező előadása Drezdában
- Az okos online gyógyszerreklámoké a jövő, de még várni kell rájuk
- Kiterjesztett valóság megoldással teszi gyorsabbá és pontosabbá a repülőgépek átvizsgálását az Aeroplex
- Kiterjesztett valóság teszi hatékonyabbá és biztonságosabbá a gyógyszerek csomagolását
- A L’Oréal Magyarországra is elhozza a jövő szépségét
- Értékelte a kreatív szakma a Libri és a Bookline kampányait
- A L’Oréal a Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét
- Mit hoz nekünk az 5G? - Átfogó fogyasztói kutatás az Ericssontól
- Magyar siker az Epson nemzetközi robotversenyén
- A világ 10 legígéretesebb repülőgép-karbantartó ipari innovációja között az AerinX
- A hirdetők négyötöde hű a csatornához
- A digitális reklámköltés alakulása
- A LEGO HIDDEN SIDE új szintre emeli a játékélményt
- Egy robot szórakoztatja az embereket a párizsi kulturális központban
- Schneider Electric: ezek lesznek 2019 meghatározó technológiai trendjei
- Digitális Rubik-kockával mutatta be a valós és virtuális világok közti átjárást a Nokia a CES-en
- 250 millió forintos tőkebefektetést kap az AerinX
- Mely területeken jelenti a fejlődés motorját a nyílt forráskód
- A kiterjesztett valóság és a kobotok lesznek az automatizálás új hullámának főszereplői
- Megérkezett Európába a Moverio okosszemüvegek legújabb darabja
- Nagy adóterhekre és már kilátásba helyezett büntetésekre számíthat a Facebook hazánkban
- A 2016-os digitális reklámköltés összvolumene 68 milliárd
- Amikor az ember nagyritkán csodát lát, akkor azt becsülje meg
- A Telekom reagált a GVH döntésére
- Tegnap még szórakozás, holnap már termék