További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Megjelent az IAB Hungary AdEx 2022 és AdExpect 2023 legfrissebb riportja
- Ukrán gyermekeket segít a dentsu részvételével fejlesztett mobilapplikáció
- Vezetőváltás a dentsu Hungary élén
- A Dentsu újabb jelentős lépést tett a teljes karbonsemlegesség felé
- A dentsu bemutatta a 2023-as év 10 fő médiatrendjét
- A nehézségek ellenére is közel kilenc százalékkal nőhet idén a globális reklámpiac
- A virtuális világ és a klímaválság formálja a márkaépítés idei fő kreatív trendjeit
- NMHH: Még mindig nem tért vissza a reklámpiac a járvány előtti szinthez
- Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.
- A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
- Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák