További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Erősebb alternatív szolgáltató a piacon
- A PanTel és a Wiera kísérleti mobil VoIP szolgáltatást indít
- Valódi „meztelen” ADSL a PanTel-től
- A legtöbb számot a PanTelhez hordozták
- A 3C a PanTel segítségével országos lefedettséghez jut
- ADSL2: Elsőként PanTeltől
- Pantel: ingyen ADSL és aracsony tarifák vállalkozásoknak
- Hungarotel, PanTel: karcsúsítás - új termékek, díjcsomagok várhatók
- Távozik Mulder a PanTel éléről
- Pantel: Telefon és internet kis- és középvállalatok számára
- A HTCC megszerezte a PanTel egészét a KPN-től
- PanTel: messzebbről és gyorsabban
- A HTCC megszerezte a PanTel kisebbségi részesedését
- A PanTel-hez "hordták" eddig a legtöbb telefonszámot
- Személyi változások a PanTelnél
- PanTel: Az önkormányzatok lehetőségei a távközlésben
- A HTCC megszerzi a PanTelt
- A KPN eladja a PanTelt - háttér
- PanTel: az EU-csatlakozás után még kedvezőbb árak
- Elvi megállapodás a PanTel eladásáról
- A PanTel 1,65 millió eurót kap az Euroweb 51 százalékáért
- A PanTel bekötötte az ország első, számhordozhatóságot kérő ügyfelét
- PanTel: Minél függetlenebb a hatóság, annál erősebb a verseny
- ISDN akció a PanTelnél
- A szolgáltatók szerint továbbra sincs igazi verseny a távközlésben
- A PanTel megvásárolta a Novacomot
- Váltás a PanTel élén
- Tenderhirdetés nagysebességű internet kiépítés megvalósítására
- Bíróság elé kerül a Matáv összekapcsolási referenciaajánlata
- WestelPanTel összekapcsolási szerződés
- Matáv-PanTel: módosított hálózati szerződés
- Megalakult az Alternatív Távközlési Szolgáltatók Egyesülete
- HÍF: január 22-től öten jogosultak távbeszélő szolgáltatást nyújtani
- HíF: hatan kaptak előhívószámot
- Távközlési liberalizáció: eddig 11 szolgáltatást jelentettek be
- Aranyvasárnap a hazai hírközlésben: a Vivendi az első bejelentő
- PanTel - 226 százalékkal nagyobb árbevétel 2001-ben
- Zárkózott alternatívok
- Routerek szállítására kötött szerződést az Ericsson és a PanTel
- A PanTel előrehozza a liberalizáció esztendejének érzését
- Könyv az ügyfélkapcsolatról