„A média hatása a gyermekekre és fiatalokra” – VII. Nemzetközi Médiakonferencia
Szeptember 25. és 27. között kerül megrendezésre a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közös szervezésében a VII. Nemzetközi Médiakonferencia Balatonalmádiban. A konferencia lehetőséget ad a szakembereknek arra, hogy megvitassák, hogyan befolyásolják az elektronikus és a nyomtatott médiumok, a számítógépes játékok, valamint a mobiltelefonok a gyermekek és fiatalok fejlődését.
A VII. Nemzetközi Médiakonferenciára szeptember 25. és 27. (szerda-péntek) között kerül sor Balatonalmádiban. A korábbi hagyománynak megfelelően a konferencia a gyermekek, illetve a fiatalok és a média kapcsolatának számos területét érinteni fogja, mind a lineáris, mind a nem-lineáris tartalmakat illetően. A konferencián neves szakemberek tartanak 15 perces előadásokat tapasztalataikról, kutatásaikról, a következő témákban:
1. Tartalmak
2. Felhasználók
3. Intézmények
A gyors változások a médiahasználati szokások és a médiatartalmak terén nehéz feladat elé állítják a problématerület kutatóit és elemzőit. Ezért a konferencia kiemelt célja minél több friss kutatási eredménnyel rendelkező előadót meghívni, egyúttal erősíteni a kérdéskör interdiszciplináris megközelítését.
A konferencia anyagát a szervezők könyv formájában is kiadják, melyben az eseményen elhangzott előadások és kutatási anyagok olvashatók.
A magyarországi Safer Internet Plus program idén ismét fontos szerephez jut a rendezvényen. A projekt célja, az Európai Unió által közvetített értékrenddel összhangban, az internet és az új online technológiák használatának – különösen a gyermekek számára való – biztonságosabbá tétele, a jogellenes, valamint az internethasználók által nem igényelt tartalom elleni küzdelem hatékonyságának biztosítása és a tudatosság növelése.
A konferencia időpontja és helyszíne:
2013. szeptember 25. 13 órától szeptember 27. 16 óráig
Ramada Hotel & Resort Lake Balaton
8220 Balatonalmádi, Bajcsy Zsilinszky út 14.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai Biztonság Napja – valóban figyel minket a Big Brother?
- Reklámringben az online média és a tévé
- Hazánkba látogat John C. Maxwell
- Újra Hacktivity számos elismert előadóval
- NMHH és a három mobilszolgáltató – közös cél a digitális gazdaság biztonságos fejlődése
- IDC Digitális Iroda Konferencia
- Az Év CIO-ja 2013-ban Kerper Gábor
- Közös stratégiaalkotás az IVSZ MENTA konferencián
- A következő generációs IBM Power8 processzor első részletei
- Reklámok hatása a közösségi médiában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.