Windows Phone 8-as Nokiákkal erősít a Delta Air Lines
forrás: Prím Online, 2013. szeptember 23. 09:36
A Delta Air Lines, a világ legnagyobb légitársasága, több mint 19 000 Windows Phone telefont osztott ki alkalmazottainak, hogy ezzel tegye egyszerűbbé a fedélzeten történő vásárlásokat. A légitársaság a jövőben további technikai fejlesztésekkel igyekszik növelni utasai elégedettségét.
A Windows Phone 8 rendszerű Nokia Lumia 820 készülékek révén az alábbi fejlesztések valósulnak meg:
· Az ügyfelek elektronikus számlát (eReceipt) kaphatnak email-ben
· Az ügyfelek használhatják prepaid hitelkártyájukat a fedélzeti vásárlások alkalmával
· A tranzakciók ideje felgyorsul
· A különféle kedvezményekre jogosító kuponok az utas mobiltelefonjáról beolvashatók, érvényesíthetők lesznek
A Delta tervei szerint az utaskísérők a jövőben hozzáférhetnek az egyes utasokra vonatkozó információkhoz, így még személyre szabottabb szolgáltatást nyújthatnak. A Windows Phone 8 telefonokon futó speciális alkalmazást az Avanade fejlesztette ki a Microsoft Dynamics for Retail mobil helyszíni értékesítési platformra építve. A megállapodás részeként az alkalmazás a következő három évben megjelenő új Nokia készülékeken is elérhetővé fog válni.
„A Delta innovatív eszközökkel felszerelt légiutaskísérői színvonalasabb szolgáltatást tudnak nyújtani minden utasunk számára, válasszák bármely járatot” – mondta Joanne Smith, a Delta fedélzeti szolgáltatásokért felelős alelnöke.