Mobiltelefonos közlekedési jegyet fejleszt a NetLock
Az elektronikus hitelesítéssel foglalkozó NetLock Kft. nTicket néven olyan tömegközlekedési jegyet fejleszt, amely mobiltelefonnal és tablettel használható, és használatarányos díj megfizetését teszi lehetővé - közölte a társaság kedden az MTI-vel.
Várhatóan a jövő év áprilisára készül el az a demo rendszer, amelyben az NFC címkével ellátott megállók - és a használatarányos elképzelés segítségével - bemutatható az nTicket alapvető működése.
Az éles üzemben is bevezethető rendszer - a tervek szerint - 2015 első negyedévében készül el. A megoldás bármely nagyvárosban bevezethető lesz, a jelenleg is működő elektronikus jegyrendszerek gazdaságosabban üzemeltethető alternatívájaként, vagy azok kiegészítéseként.
A fejlesztő NetLock a Docler cégcsoport tulajdonában áll, az elektronikusan hitelesített üzleti megoldások vezető fejlesztője, szolgáltatója és integrátora Magyarországon. A nyilvános adatok alapján a cég árbevétel 2012-ben 574 millió forint volt, szemben a 2011-es 452 millió forinttal. Adózott eredményük 2012-ben 142 millió forintra nőtt a megelőző évi 67 millióról.
Kapcsolódó cikkek
- Mol Mobile: Mobilszolgáltatást indított a Mol
- Új webes applikációval segíti a Telekom az álláskereső fiatalokat
- Mobilalkalmazás segít, hogy ne várjunk a buszra
- Vodafone: korlátlan belföldi hívások már 10 ezer ft alatt
- Korlátlan tarifacsomagok a Telenortól is
- Next Business - Új Üzleti Mobil Díjcsomagok A Telekomtól
- Okostelefon kezeli majd a hűségkártyát is
- Windows Phone 8-as Nokiákkal erősít a Delta Air Lines
- Egységesebb távközlési piacot teremtene az Európai Bizottság
- Magyar Termék Nagydíjat kapott a CityPass
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.