Wozniak tagadja, hogy kritizálta volna az új iPadeket
Az Apple társalapítója, Steve Wozniak többször illette kritikával az Apple-t, a vállalatot, melyben megalapításában aktívan részt vállalt, ám azt azonban tagadja, hogy bármikor is becsmérő megjegyzéseket tett volna az új iPadekre.
A NewDomain.net számolt be arról, hogy Wozniak elutasította azt a vádat, hogy ő bármikor is kritizálta volna az új iPadeket – erről egy interjúban számolt be a portálnak. Ahogy elmondta, ő sosem tett ilyen, szerinte az iPadek általánosságban jók és rendben vannak.
A társalapító a múlt héten nyilatkozott úgy, hogy sem az új iPad Air, sem pedig az iPad Mini Retina nem felel meg az igényeinek. Ezt a kijelentését úgy korrigálta a most adott interjúban, hogy szerinte jók az új iPadek, csak ő nem veszi meg az Apple frissítéseket, új modelleket, mert az számára kritikus változás volna, hiszen kevesebb, mint egy éve váltott a mostani készülékére, és, ahogy fogalmazott, szereti az iPadjét, és sokat is használja.
Az új MacBook Próra azonban szinte azonnal váltott, köszönhetően az 1 terrabytos SSD-nek. Ahogy kifejtette, a jelenlegi retina iPadjére is akkor váltott, amikor 128 GB SSD-vel kínálták. Ez számára nagyon meghatározó.
Forrás: TheNextWeb.com, ANewDomain.net
Kapcsolódó cikkek
- Kevesebb iPad-et vesznek az idén
- DK-KP95 mikrohifi: Party bármelyik Apple eszközzel
- Az Apple 60 milliót fizetett az iPad márkanév kínai használatáért
- Megérkezett az iOS 7 [Videó]
- Obama fellebbezett az iPhone betiltás ellen
- Amerikában betiltják a régi iPhone-okat
- Magyar siker az Apple-nél
- Negyedik generációs iPad a Magyar Telekomnál!
- Csökken az Apple részesedése a táblagéppiacon az idén
- Apple: hárommillió eladott iPad három nap alatt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.