Nőtt a Google+ népszerűsége
A Google közösségi oldala egyre kedveltebb a felhasználók körében. Az elmúlt hónapokban jelentősen növekedett a szolgáltatás népszerűsége, 37%-os emelkedést ért el.
Kedden hozta nyilvánosságra a vállalat, hogy Google+ szolgáltatásuk egyre jobban elnyeri a felhasználók szimpátiáját. Május óta 37%-kal nőtt a használati arány. Míg akkor még csak 190 millióan látogatták az oldalt havonta, addig ez a szám mostanra 300 millióra duzzadt.
Vic Gundotra, a Google közösségi média vezetője elmondta, hogy az elmúlt egy hónapban 540 millió olyan Google+ felhasználó volt, aki használta a vállalat valamely szolgáltatását. Ez a szám májusban 390 millió volt.
A San Franciscó-i sajtóeseményen az is kiderült, hogy hetente több mint 1,5 millió képet töltenek fel a Google-ön keresztül, ami folyamatosan növekszik, ám az nem világos, mennyi ezek közül, ami a közösségi hálóra is felkerül.
A GlobalWebIndex adatai szerint a Google+ már a Twittert is túlszárnyalta, így már a Facebook mögött áll a sorban 359 millió havi aktív felhasználóval. Így tehát jelenleg a Facebook után második helyen áll, harmadik pedig LinkedIn. A növekedés ellenére a Google-nek továbbra sem célja, hogy a legnagyobb közösségi hálózat legyen.
Forrás: Businessinsider.com
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 250 millióan a LinkedInen
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- Az első ejtőernyős ugrásra emlékezik a Google
- Hiba a Facebookon
- Rekordszámú Lumia eladás a Nokia háza táján
- Megjelent a Google Media Tools
- Többé nem rejthetjük el magunkat a Facebook keresőből
- Lesújtott a Pingvin algoritmus
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- Csapdák növekedés nélkül?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.