Mobiltelefonnal azonnal küldhető adomány a QR-kód lefotózásával
A Cellum által fejlesztett MasterCard Mobile alkalmazáson keresztül néhány kattintással küldhető adomány a Magyar Vöröskereszt facebookos akciójában a tájfun áldozatainak. Ez az első adománygyűjtő kezdeményezés Magyarországon, ahol összekapcsolják a gyors mobilfizetés technológiáját a közösségi médiával. A hazai legnagyobb humanitárius szervezet és a fejlesztő kérik, hogy aki teheti, ossza meg a fotót a Facebookon és más közösségi oldalakon.
A Magyar Vöröskereszt azt reméli, hogy a Facebookon keresztül olyan segíteni akaró embereket is képes lesz megmozgatni, akik eddig pusztán azért nem vettek részt ilyen karitatív akciókban, mert számukra nehézkes volt a pénz elküldése, a postai csekkek befizetése vagy a banki utalás esetén a számlaszámok keresése.
Link a Vöröskereszt Facebook oldalához:
Hogyan küldhetsz pénzt a Facebookon a tájfun áldozatainak?
1. Amennyibe még nem rendelkezel vele, töltsd le a MasterCard Mobile alkalmazást okostelefonodra és regisztráld kártyádat a rendszerben. A több körös regisztrációs mechanizmus a felhasználó biztonságát szolgálja. (Akik még nem használták az alkalmazást elég, ha lefotózzák a kódot és automatikusan lehetőséget kapnak az applikáció letöltésére)
2. Adomány elküldésekor pusztán a Facebookon megosztott QR-kód szkennelésére van szükség, az oskotelefonon futó MasterCard Mobile alkalmazáson keresztül. A QR kódban található adatok megjelennek a telefonon, így a támogató ellenőrizni tudja, hogy a megfelelő célra fordítja-e a pénzt.
3. A QR kód tartalmaz egy minimum támogatási összeget, amely növelhető.
4. A támogatási összeg rögzítésével, a küldés gomb megnyomása után az alkalmazás összefoglalja a fizetés adatait, amit meg kell erősíteni.
5. Ezután az alkalmazás kezdeményezi a fizetési tranzakció indítását, melynek engedélyezéséhez meg kell adjuk a fizetéshez szükséges mPin-t.
6. Az alkalmazás visszajelez a Támogatónak a fizetési tranzakció sikerességéről, ami később megtekinthető az alkalmazás „Tranzakciók” menüpontjában is.
A Támogatást gyűjtő Vöröskereszt a Cellum rendszerén keresztül hozzájut a támogatáshoz, amely így a lehető leggyorsabban a Fülöp-szigeteki tájfun áldozatainak megsegítésére létrehozott számlára érkezik.
Kapcsolódó cikkek
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- Többen nyomtatnak otthon vonatjegyet
- Laptopokat gyűjtenek rászoruló családoknak
- QR 2.0: Új generációs QR kód törölheti el a nyomtatott igazolványokat és jegyeket
- Indonéziában hódít mobil fizetési megoldásával a Cellum
- Okostelefon kezeli majd a hűségkártyát is
- QR-kóddal végigkövethető az élelmiszerek életútja
- A nemzeti mobilfizetési rendszer indulását jövő júliusra halasztanák
- Microsoft: felhőalapú szoftver nonprofit szervezeteknek ajándékba
- Az év legjelentősebb infokommunikációs projektje a MobilTárca
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.