Már a karácsonyfát is a neten vesszük
Már a karácsonyfát is a netről rendeljük, sőt, kérhetünk online segítséget az ünnepi halászléfőzéshez! A Jófogás.hu hirdetői ráhangolódtak a karácsonyra. Az apróhirdetési portálon minden fenn van, ami megkönnyíti az előkészületeket: lehet fenyőfát, díszeket, ajándékot vásárolni, de ami ennél meglepőbb, hogy ablakpucolással, nagytakarítással, netán bér-halászléfőzéssel is meglephetjük magunkat.
A karácsonyi hangulatot természetesen nemcsak a fa biztosítja, hanem a gondos előkészületek is. Mivel a Jófogás.hu-n szolgáltatásokat is fel lehet kínálni, az ünnepekre hangolódva van, aki a takarítás terhét venné le más válláról, vagy főzne az elfoglalt háziasszony helyett, bér-halászlékészítést vállalna. Tegyük hozzá, nem ingyen. Az apróhirdetési oldal felhasználói kreatív ajándékötletekkel is bőségesen szolgálnak. Így kerülhet portrérajz és lávaköves masszázs kupon a fa alá. Itt még mindig nem fulladnak ki a karácsonyi tematikára összpontosító apróhirdetések. A lakás tiszta, a fa megvan, az ajándék is a ruhásszekrény alján várja a nagy estét, már csak be kell csomagolni. Ha valakinek ez nehezére esne, akkor itt egy újabb online segítségnyújtó kéz: egyedi dobozt is lehet kapni, tehát a tavalyról megmaradt csomagolópapírt sem kell kicentizni.
Kapcsolódó cikkek
- Részletre vesszük a karácsonyi tabletet az utolsó pillanatban
- Apróságok a fa alá
- Összehasonlítható internetcsomagok a szolgáltatók honlapjain
- Felkerült a világhálóra az Itt Magyarul Is mozgalom Kárpátalján
- Ingyenes online oktatás brit egyetemeken
- A videojátékok felelős használatában segíti a szülőket egy új honlap
- Sztárok „csengőhangja” szól a T-Pontokban
- Google: a tanulóképes webes szolgáltatásoké a jövő
- Társkeresés: online ismerkedés igazi bulival
- A felhasználók bővíthetik a lengyel műemlékek adatbázisát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.