Számítógépre pályázhatnak a rászoruló családok gyermekei
Rászoruló családban élő, 10-14 év közötti gyerekek pályázhatnak számítógépre jó bizonyítványukkal a MÁTRIX Közhasznú Alapítvány támogatói programjában.
A pályázatnak tartalmaznia kell a szülő vagy gondviselő nyilatkozatát a hátrányos helyzetről, a gyermekek és a szülő nevét, a gondviselő címét, telefonszámát és pontos elérhetőségét. A támogatásra pályázó gyermek néhány mondatban írja le, hogy milyen feladatok elvégzését tudná könnyebbé tenni és miben tudna fejlődni egy számítógép segítségével.
A gyermek osztályfőnökének a feladata, hogy a szülői nyilatkozatot és a gyermek félévi vagy év végi bizonyítványának iskola által hitelesített másolatát beküldje az alapítvány címére.
Kapcsolódó cikkek
- A táblagépek vetnek véget a PC-korszaknak (1. rész)
- Okostelefonozni tudnak, cipőfűzőt kötni nem
- Program indult a középiskolások tudatosabb internethasználata érdekében
- Január közepéig lehet pályázni Miskolcon az ingyen laptopokra
- Két magyarországi weboldal versenyez a legjobb gyermekbarát tartalom díjért
- Az internet nem felejt - oktatóprogram fiataloknak
- Az interneten is lehet csatlakozni az önkéntes mesedoktorok programhoz
- Félszáz rászoruló gyermek kapott számítógépet
- Új irányelveket tettek közzé a gyerekek médiahasználatáról
- Létrejött a Szalay Annamária Média Alapítvány
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.