Robotok teszik ki a webes forgalom 61,5%-át
Az Incapsula jelentése szerint a webes forgalom nagy részét robotok generálják. Meglepően hangzik, de a valódi emberi forgalom kevesebb, mint 40 százalék. A tavalyihoz képest romlott a helyzet.
Az Incapsula adatai szerint a weboldalát forgalmát jelentős részben robotok generálják. Ennek aránya meglepően magas, 61,5%. Ebből a keresőmotorok aránya 31%i, a maradékot rosszindulatú robotok teszik ki (pl. hekkelési eszközök, spam robotok). Az emberi forgalom mindössze 38,5%.
Már tavaly márciusban közzétettek egy tanulmányt, amely azt mutatta, hogy a honlapok jelentős részén nem emberek generálják a forgalmat (51%)., amelynek egy része egyértelműen rosszindulatú forrásokat takart.
2012-es adatok
Azóta számos kérést kaptak arra vonatkozóan, hogy amint tudják, frissítsék ezeket az adatokat, ám el kellett telni egy bizonyos időnek ahhoz, hogy megfelelő eredményekkel tudjanak szolgálni. Ez decemberben sikerült, és saját blogjukon közzé is tették az eredményeket. A 2012-es jelentéshez képest nem túl kecsegtetőek az eredméyek, miközben csökkent az emberi forgalom 10,5%-kal, a robotok aránya ugyanennyivel nőtt.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Letartóztatták a SpyEye készítőit
- „A jobb internet közös ügyünk!”
- Hamarosan robotok takarítanak helyettünk
- A felhasználók harmada nem bízik az online bankolásban
- MIXELEK – a Cartoon Network és A LEGO közös terméke
- Közel 1 milliárd okostelefont adtak el tavaly
- Megújul a kínálat a Vaterán
- Sok vállalat szerint a BYOD trend egyre nagyobb veszélyt jelent
- Meghekkelték a Yahoot
- Magyar oldallal készül a világ egyik legnagyobb fotóügynöksége
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.