Tovább tart a foodpanda VB kvíz játéka
A foodpanda Facebookon elindított Foci VB kvíz játéka tovább folytatódik, ugyanis olyannyira népszerűnek bizonyult a kezdeményezés, hogy 800%-kal növelte a rajongók aktivitását. Így június elsejéig még lehet játszani.
Úgy látszik, bejött a foodpandának az új facebookos játéka. Bár hivatalosan már véget ért, azonban június 1-ig még lehet játszani a foodpanda kuponokért a hivatalos Facebook oldalon. A foodpanda meghosszabbította Foci VB kvíz játékát, ugyanis 800%-kal nőt a rajngók érdeklődése a játék ideje alatt. A globális Facebook oldalnak jelenleg 921 000 kedvelője van, számuk pedig folyamatosan nő.
Arany László, a foodpanda magyarországi ügyvezető igazgatója kifejtette: „a foodpandánál rajongunk a fociért, akárcsak a Facebook követőink. Az ételekért is rajongunk, így természetes volt számunkra, hogy ezt a két témát összekapcsoljuk. Azt gondoljuk, hogy a Foci VB kvíz játék hatalmas sikere bizonyíték arra, hogy a foodpanda és a foci remek páros.’’ .
A játék a hivatalos Facebook oldalon érhető el. A verseny június 1-én, szombaton zárul.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Akár tízezreket is spórolhatnánk a neten
- Tippek, hogyan szabaduljunk meg a Facebook vírusoktól
- Lelki terror elleni portált hozott létre a Facebook
- Felülvizsgálják a piacon lévő számítástechnikai eszközök biztonságát Kínában
- PS4 és Xbox One: mindkettő duplázott elődjéhez képest
- 1 milliárdot adna a YouTube a Twitchért
- 27 hüvelykes AiO játék PC az MSI-től
- Százmillióan függnek számítógépes játékoktól Kínában
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.