Új okostelefonos alkalmazás a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól

MTI Sajtóadatbank, 2014. május 30. 14:16

A legfontosabb fogyasztóvédelmi ismereteket tartalmazó mobilalkalmazást készített a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) - tájékoztatta a szervezet az MTI-t.

A szükséges információkhoz a megvásárolni kívánt termékek úgynevezett QR-kódjának lefényképezése útján juthatnak a vásárlók - közölte Kovács Márta az NFH stratégiai kabinetjének képviselője. Az applikáció lehetőséget nyújt a termékhez kapcsolódó reklamációs határidők nyilvántartására, és válaszokat ad a mindennapok során leggyakrabban felmerülő kérdésekre is. Segít eligazodni az internetes kereskedelemre vonatkozó szabályok között, illetve beállítható, hogy a program figyelmeztessen a szavatossági, jótállási idő közelgő lejártára. Az alkalmazás tartalma egyelőre wi-fi segítségével fejleszthető, de a hamarosan megjelenő megújított verzió letöltése után már 3G szolgáltatással is frissíthetőek az adatok - közölte Kovács Márta.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36