Twitteren panaszkodott a légitársaságra, ezért leszállították a gépről
A repülőgép indulása előtt le kellett szállnia annak az utasnak, aki a népszerű mikroblogon, a Twitteren emelt szót egy légitársaság munkatársa ellen. Mindez az adott gép felszállás előtt történt.
Egy Twitter poszt miatt kellett elhagynia a Denverből Minneapolisba tartó gépet egy férfinak, aki a Southwest Airlines, amerikai diszkont légitársaság egyik gépével szeretett volna utazni, ám a felszállásnál nem ment minden gördülékenyen. Az úriember ennek a világhálón is hangot adott.
A Twitteren írt posztjában a légitársaság egyik munkatársára panaszkodott, aki szerinte udvariatlan volt vele. A pontos helyet (C39-es kapu) és a légitársaságot is megnevezte. A probléma oka az volt, hogy a férfi elsőbbségi beszállást kapott a járatra, ám gyermekei nem.
Miután globálisan is hangoztatta véleményét, leszállították a gépről, és közölték vele, hogy addig nem térhet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a bejegyzést a Twitterről. A férfi két gyermekével végül eljutott Minneapolisba: kitörölte a posztot és visszaszállt a gépre.
A légitársaság az eset után e-mailben kért bocsánatot a sértett utastól, és kárpótlásul ő és a családtagjai kaptak egy 50 dolláros kupont.
Forrás: MTI; kép:abc15.com, nypost.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Kínában többen neteznek mobilról, mint PC-ről
- Egyre többen kezdik már hat éves koruk előtt az internetezést Kínában
- A kkv-k sokat tudnának spórolni az üzleti internetcsomagokon
- David Mitchell, a Felhőatlasz írója a Twitteren publikálja új művét
- A Twitter mint a párkapcsolat megrontója
- Japán háborús bűnösök vallomásai kerülnek az internetre Kínában
- Weboldal a gyermekek biztonságos internethasználatáért
- Interneten árulják a torkon ragadott Nigella Lawsont ábrázoló képeket
- Ferenc pápa posztjai tarolnak a Twitteren
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.