Az Anna Kareninát olvassák fel élőben az interneten
Több mint 700 ember fogja felolvasni a Google+-on és a YouTube közösségi videómegosztón Lev Tolsztoj híres regényét, az Anna Kareninát október elején.
A felolvasómaratonon az vehet részt, aki regisztrálja magát a https://plus.google.com/+KareninaLive/posts honlapon. Ezt már több mint 373 ezren tekintették meg. A szervezők a jelentkezők között választják ki azt a több mint 700 embert, aki mintegy 30 óra alatt felolvassa a tragikus hősnőről szóló regényt más helyszínek mellett Moszkvában, Tulában, Vlagyivosztokban, Novoszibirszkben, Párizsban, Los Angelesben. A válogató szeptember 10. és 12. között lesz. Egy-egy felolvasó 30-60 másodperces részletet választhat a regényből.
A résztvevők között máris több híres orosz van, például Georgij Grecsko űrhajós és számos neves színész, rendező, sportoló, blogger.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyen hozzáférhető könyv is hozhat anyagi hasznot
- A MaNDA megkezdte az adatexportot az Europeana felé
- Cisco: az internet átrendezi a világ egyik leghíresebb múzeumát is
- Az e-könyvek mentik meg az olvasást?
- Interaktív 3D-s rekonstrukcióval élesztették fel az elpusztult Vitányvárat
- Interneten az elfajzott művészeti alkotások teljes listája
- Weboldal készült a svábok jelenlétének bemutatására
- Kassák avantgárd folyóiratát digitalizálják Bécsben
- Online is megtekinthető a Schönbrunn-palota csaknem félszáz kincse
- Kortárs képzőművészek kiállítása a laptopról
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.