A Webox előnyeit már a vaterázók is élvezhetik
Külföldön évek óta bevett szokás a csomagküldő terminálok használata, melynek igénybevételére már a hazai online vásárlóknak is lehetősége van. A közelmúltban a Vatera is csatlakozott a Webox szolgáltatást kínáló oldalakhoz. Október 27-től a bevezető kampány keretében a Vaterán megrendelt termékek kiszállítása ingyenes a csomagküldő terminálokon keresztül.
Országszerte egyre több ponton érhető el a Webox innovatív csomag átadó/átvevő rendszere. A kiválasztott terminál a nap 24 órájában használható csomagfeladásra és átvételre. Nincs sorban állás, adminisztráció, vagy futárra várás, mindez a felhasználók kényelmét szolgálja. A Webox terminálok országszerte bevásárlóközpontoknál, benzinkutaknál, élelmiszer áruházaknál vannak elhelyezve, hogy biztosítva legyen az állandó és biztonságos hozzáférés.
Ha megérkezik a várt csomag, a felhasználó SMS tájékoztatást kap, de az online csomagkereső szolgáltatás segítségével is folyamatosan nyomon követheti a vásárolt termék útját. Az érintőképes terminálok QR-kóddal vagy azonosítószámmal működnek, és bankkártyás fizetés elfogadására is alkalmasak.
A Vatera, mint a hazai e-kereskedelem meghatározó és úttörő szereplője az elsők között csatlakozott ahhoz az innovatív rendszerhez, amelyet a csomagátadó automaták hálózata képvisel. A Vatera számára kialakított, kedvezményes díjazással a Webox rendszere jó eséllyel lesz vetélytársa más futárszolgálatok hasonló szolgáltatásainak.
„A biztonságos vásárlói program sikeres bevezetése után egy újabb kényelmi szolgáltatást kínálunk felhasználóink számára. A Webox segítségével a rendelt termékeket a korábbinál is gördülékenyebben és rugalmasabban vehetik át vásárlóink. Úgy gondoljuk, hogy a Webox csomagátadó automatái remekül ki tudják majd elégíteni a vaterás felhasználók igényeit. Az automaták használata a nap 24 órájában, gyakorlatilag sorban állás nélkül lehetséges, így többletszolgáltatást nyújtanak a többi, már működő átvételi pontos rendszerhez képest” – mondta Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. piacterek üzletág vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Kimaradások voltak az Instagram szolgáltatásában
- Biztonságosabb lesz az adásvétel a Vaterán
- HBO GO a UPC Direct kínálatában
- Sikeres a videótolmács szolgáltatás tesztelése
- Webox csomagátadó automaták – a még rugalmasabb vásárlás
- Növekvő árbevétel a Telenor Magyarországnál
- Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését
- Egyre többen keresik a HbbTV-szolgáltatást
- Van élet a mobilon túl?
- A Gartner a legjobbak közzé sorolta a Xeroxot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.