Átadták Az Év Honlapja díjakat
Immár 13. alkalommal ítélték oda Az Év Honlapja díjakat az arra érdemeseknek. Összesen 300 nevezés érkezett, ezekből kellett kiválasztani a legjobbakat. Több kategóriában szálltak versenybe a honlapok.
Az Év Honlapja verseny idei nyertesei átvehették a nekik szánt elismeréseket a megmérettetés díjátadó gáláján. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös pályázatán több kategóriában is hirdettek győztest.
A beküldött nevezések között is voltak kiemelkedő területek. A legtöbb pályázat szolgáltatás, illetve e-kereskedelem területről érkezett. Előbbinél 39, utóbbinál pedig 31 honlap szállt versenybe.
A szervezők szerint a számok jól mutatják, hogy ezek a területek nagyon erősek, azonban szerintük a mobilmarketinges megoldások és applikációk száma is gyarapodik. Csakúgy, mint a turizmus, amely iránt szintén fokozódik az érdeklődés. Erről a területről 16 nevezés érkezett.
Dr. Eszes István főiskolai tanár (BGF), a zsűri elnöke úgy véli, erős verseny mutatkozott az e-kereskedelem területén. Ahogy elmondta, a magas színvonalú megoldások nehéz helyzet elé állították a bírálókat. Úgy gondolja, a pályaművek egy része minden gond nélkül megállná a helyét bármelyik nyugat-európai ország üzleti életében. Ebben a kategóriában a díjazottak végül a REGIO játék, a Laptopszalon és a Netkazán webáruházak lettek.
Díjazásban részesült többek között a Mammut.hu, a Profession.hu önéletrajz készítője, a Dr. Rose magánkórház, a Nemzetisport, a MÜPA és a Használtautó.hu is. Kiosztották a Közönség díjat is, melyet a 89.5 Music FM nyert. A teljes lista itt érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Online képzési programot indít a NIH
- Az Epson pályázatából kiderült, van igény a nyomtatott segédanyagokra
- Pályázatot írtak ki biztonságos internet témában
- Két kategóriában is díjazták a 89.5 Music FM-et „Az Év Honlapja” versenyén
- A REGIO JÁTÉK webáruháza lett az év e-kereskedelmi honlapja
- Jól szerepelt a teszteken az ESET Smart Security 8
- Közönségdíjas lett az Eni szuperszámítógépe
- Újra a magyar Ustream lett a legjobb élő videó platform
- Átadták a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság kitüntetéseit
- Összegszerűségben is vetekszik a Nobel-díjakkal az informatika csúcsdíja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.